Sport1 Banner

צ'יצ'ה: "רודריגו יכול להיות גאה", מסי, לאוטרו ואגוארו יפתחו

ליאו מסי, סרחיו אגוארו
ליאו מסי, סרחיו אגוארו | JAIME REINA/AFP via Getty Images

דרום אמריקה עוצרת נשימה לקראת משחק הידידות בין ברזיל וארגנטינה בשישי (18:50, ישיר בספורט1). המאמן החמיא לשחקן ריאל שצפוי לערוך בכורה. קפטן האלביסלסטה יחפש לשפר את מאזנו מול הסלסאו, דיבאלה על הספסל

(גודל טקסט)

מאז חצי גמר הקופה אמריקה בחודש יולי כשברזיל גברה 0:2 על ארגנטינה משערים של גבריאל ז'סוס ורוברטו פירמינו –  הן לא נפגשו. מחר (18:50, שידור ישיר בספורט4) יכתב עוד פרק בידידות כשיפגשו שוב, הפעם משחק ידידות כשערב הסעודית תהיה גאה לארח. משחק ידידות? טוב, אצל ברזיל וארגנטינה זה אף פעם לא באמת משחק ידידות.

ברזיל של צ'יצ'ה כלל לא מרשימה מאז הזכייה בתואר על חשבון פרו (ניצחון 1:3 בגמר) ולא ניצחה כבר ארבעה משחקים. מי שעשוי להיות משב הרוח המרענן של הסלסאו הוא רודריגו הצעיר, שחקנה של ריאל מדריד שנמצא בכושר מצוין. רודריגו זכה לזימון בכורה בנבחרת וצפוי לשחק לראשונה אם כי לא יפתח בהרכב לפי הרמזים שהעניק המאמן.

צ'יצ'ה התייחס לצעיר: "דיברתי איתו ואמרתי לו שהוא צריך להיות גאה באישיותו והתנהגותו. הוא דוגמא לכל הצעירים שחולמים להיות יום אחד במקומו. לא הכרתי אותו, נפגשנו השבוע אבל לא הייתי צריך לדעת הרבה אחרי ההצגה נגד גלאטסראיי. כשהוא הבקיע, הוא חיבק מייד את בנזמה שבישל לו. כשהוא כבש את השער השלישי הוא ידע שכל המצלמות מכוונות אליו ואפילו לא הביט בהן. ואולם, אני לא יכול לקחת שחקן שעדיין מסתגל לנבחרת ולתת לו מייד לשחק, עליו לעבור שלבים. ראשית ללבוש את החולצה, להרגיש את המשקל שלה ועוד".
 





ניימאר הפצוע ימשיך להיעדר וגם אדרסון, שוערה של מנצ'סטר סיטי, (אליסון מליברפול יפתח בין הקורות), וכן דויד נרס קשרה של אייאקס. ווסלי, חלוצה של אסטון וילה, צפוי לקבל דקות גם הוא. הנבחרת חוששת מרצף שלילי של חמישה משחקים ללא ניצחון לראשונה מאז 2012/13. המאמן הוסיף במסיבת העיתונאים כי הנבחרת רוצה להמציא את עצמה מחדש ולשחק בהתלהבות אך לא להזניח את האחריות. "אנחנו רוצים תוצאות ויודעים שלא היינו טובים לאחרונה, אבל לפעמים זה קורה".
 


ארגנטינה של ליאונל סקאלוני, שעדיין לא ברורה האם תקיים את משחק הידידות נגד אורוגוואי בארץ. מגיעה למשחק בכושר טוב יותר כאשר במשחק האחרון לפני כחודש התפוצצה עם 1:6 על אקוואדור. כמו כן, היא חזרה מפיגור כפול נגד גרמניה בדרך ל-2:2 והביסה 0:4 את מקסיקו. לאוטרסו מרטינס מגיע למשחק בכושר מצוין במדי אינטר ויחפש את שערו העשירי בנבחרת. 
 

שחקני ההתקפה של האלביסלסטה בכושר מפחיד ומי שצפוי לשלם את המחיר ולהידחק לספסל הוא פאולו דיבאלה. החוד הארגנטינאי מצית את הדימיון: ליאו מסי שכבש תשעה שערים בשבעת המשחקים האחרונים, סרחיו אגוארו ולאוטרו. "הרעיון הוא לשחק עם שחקני ההתקפה החדים ביותר. אם הכל יהיה בסדר נשחק עם אגוארו, מסי ולאוטרו", אמר סקאלוני במסיבת העיתונאים והודיע שההחלטה תתקבל בהתאם למצבו הגופני של חלוץ אינטר. מסי ירצה לשפר את המאזן שלו נגד ברזיל שכן הוא כבש ארבעה שערים בעשרה מפגשים מולה, מתוכם שלושער בערב נפלא אחד במשחק ידדות ביוני 2012.


מסי מאוכזב נגד ברזיל ( DOUGLAS MAGNO/AFP/Getty Images)
 


היסטוריית המשחקים בין השתיים ענפה ויהיה זה המפגש ה-111. ברזיל מובילה 46:37 בניצחונות כשעוד 27 משחקים הסתיימו בתיקו. ברזיל ניצחה שלוש פעמים בחמשת המשחקים האחרונים.

עוד באותו נושא: נבחרת ארגנטינה, נבחרת ברזיל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי