ארגנטינה נגד אורגוואי: לוח הזמנים המלא שלהן בישראל

לואיס סוארס
לואיס סוארס | פרטי

אחרי ימים של ציפייה, לואיס סוארס, דייגו גודין וחבריהם נחתו בישראל והם ייערכו כבר מחר אימון באצטדיון נתניה, לקראת המשחק ביום שני. מסי וחבריו ינחתו בערב יום ראשון

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי. נבחרת אורוגוואי אמנם הבהירה לכל אורך היממה האחרונה שהיא נערכת למשחק נגד ארגנטינה ביום שני וגם במחנה שלה, על פי הכתבים שהגיעו איתה למשחק בהונגריה, שם ניצחה אתמול 1:2 את הנבחרת המקומית, לא דיברו על סכנת ביטול, אבל הערב (שבת) ב-19:30 הגיע האישור הרשמי: הנבחרת עלתה על טיסה מבודפשט וכבר נחתה בנתב"ג, ואף התמקמה במלון קרלטון בתל אביב.

לאורך הימים האחרונים דווח במספר כלי תקשורת באורוגוואי על כך ששחקני ה"סלסטה" חוששים להגיע לישראל עקב המצב הביטחוני וגם בחברת "קומטק" הודיעו אתמול כי "לאור הפסקת האש, הרגיעה הביטחונית בארץ והחזרה לשגרה מלאה, אנו ממתינים לאישור הגעה והשתתפות רשמי של נבחרת אורוגוואי, שבלעדיו לא יתקיים משחק הידידות", אלא שהודעת ההתאחדות על הטיסה המתוכננת נתנה את החותמת הסופית.

ארגנטינה, ששיחקה אתמול בערב הסעודית נגד ברזיל, תתאמן הערב בריאד ותגיע לישראל רק מחר בסביבות השעה 21:00 ותשהה במלון הילטון בתל אביב. אורוגוואי תערוך מחר את האימון המסכם שלה באצטדיון נתניה, בשעה 17:30, ועם סיומו תתקיים מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן אוסקר טבארס.


אדינסון קבאני רגע לאחר הנחיתה בישראל 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי