תרגיל שיווקי או שהפעם חתם איברהימוביץ' בקבוצה חדשה?

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | AFP

החלוץ השבדי בן ה-38 ממשיך להשאיר את אוהדי הכדורגל במתח. כחודש לפני חלון ההעברות, פרסם סרטון קצר עם חולצה של האמרבי, הקבוצה בה גדל. האם החלוץ, שמבוקש באיטליה ובאנגליה, חוזר הביתה?

(גודל טקסט)
עוד קצת יותר מחודש לפתיחת חלון ההעברות בינואר ואין ספק שלזאטן איברהימוביץ' הוא אחד המלפפונים הלוהטים. החלוץ השבדי בן ה-38 שלא יודע שובע, סיים כזכור את חוזהו בלוס אנג'לס גלאקסי אחרי שכבש 53 שערים ב-58 הופעות בשנתיים. כל אירופה עוקבת באדיקות אחרי סימן כלשהו לגבי עתידו.



עד עתה השמועות התקבצו לשני מוקדים: אנגליה ואיטליה. דובר על קאמבק אפשרי במנצ'סטר יונייטד איתה זכה בליגה האירופית וכן על התעניינות מצד בולוניה ומילאן, אך האם זלאטן שכבר הצליח להערים על האוהדים, יחזור דווקא הביתה?


החלוץ השבדי פרסם ברשתות החברתיות סרטון קצרצר של שש שניות עם חולצה שלו במדי האמרבי, הקבוצה בה התחיל לבעוט לראשונה לפני שהצטרף למאלמו עמה הוא מזוהה.  הקבוצה מדורגת במקום השלישי בטבלה בתום 30 מחזורים כשהיא במאבק צמוד-צמוד על האליפות יחד עם מאלמו והמוליכה יורגודן לה נקודה אחת יותר. הקבוצה זכתה באינטרטוטו ב-2007 וכן באליפות המקומית ב-2001. האם זלאטן רמז לגבי עתידו? רק הוא יודע.


שעה קלה לאחר מכן הגיבו במועדון על הפוסט שמדובר ב"תמונה יפה" וזמן קצר אחר כך צוטט אחד מאנשי התקשורת של המועדון בשבדיה: "הוא לא איתנו כרגע ואין שום דבר לומר בנושא. אם הוא יהיה שחקן שלנו, אתם תדעו דרך האתר הרשמי – כשאנחנו מסכימים עם שחקן, כך אנו מציגים אותו. בנוגע לשחקן בסדר גודל של זלאטן, אל תשאלו אותי בנושא אלא את המנהל המקצועי יספר ינסן". בפנייה למנהל המקצועי, הוא אישר שנכח בלוס אנג'לס, אבל סירב להגיב.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי