בשל התנהלותו: האשק הורד לקבוצת המילואים של ספרטה פראג

מרטין האשק
מרטין האשק | ספרטה פראג

אחרי שסירב לצאת למחנה האימונים של הקבוצה הצ'כית במטרה לכפות מעבר למכבי חיפה, שלא יצא לפועל בסופו של דבר, המועדון העניש את הקשר. המנהל הספורטיבי, רוזיצקי: "כל הסיטואציה לא מובנת לי"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

 לא רק אנשי מכבי חיפה נותרו בהלם בעקבות מרטין האשק, אלא גם המנהל הספורטיבי של קבוצתו הצ'כית של הקשר, תומאס רוזיצקי. כזכור, האשק סירב לצאת למחנה האימונים של ספרטה פראג בספרד וזאת במטרה לכפות מעבר לירוקים מהכרמל, מעשה שגרר אחריו ביקורות חריפות בארצו. כעת, אחרי פיצוץ העסקה עם המועדון החיפאי והחזרה לפראג, בספרטה החליטו להעניש את הקשר בכך שהעבירו אותו לקבוצת המילואים, שמשחקת בליגה השלישית.

רוזיצקי דיבר במסיבת עיתונאים לקראת החזרה מהפגרה בליגה הצ'כית ואמר: "כל הסיטואציה לא מובנת לי. אנחנו מדברים על שחקן שבבירור השתפר אצלנו. הוא חווה את חצי השנה הטובה ביותר בקריירה שלו, הן מבחינת יכולת והן מבחינת מספרים. הוא יתאמן עם קבוצת המילואים".

למרות שהמעבר למכבי חיפה לא יצא לפועל בסופו של דבר, רוזיצקי לא פסל מכירה אפשרית של האשק לקבוצה אחרת: "מלכתחילה הצבנו מחיר שעבורו אנחנו מוכנים לשחרר את מרטין, וזה עדיין המצב. אנחנו פתוחים, זה יכול לקרות, אבל קונים פוטנציאליים יצטרכו לעמוד בתנאים שלנו".

רוזיצקי. לא מבין את התנהלות האשק (Gettyimages)
רוזיצקי. לא מבין את התנהלות האשק (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי