רונאלדיניו הבקיע חמישייה בטורניר אסירים וזכה ב-16 ק"ג חזיר

רונאלדיניו
רונאלדיניו | NORBERTO DUARTE/AFP via Getty Images

זו לא טעות: אגדת הכדורגל מברזיל, שכבר למעלה משבוע במעצר בפרגוואי, תועד בהופעת בכורה בליגת של בית הכלא באסונסיון והוביל את קבוצתו לניצחון מוחץ

(גודל טקסט)

עלילות רונאלדיניו בכלא הפרגוואי נמשכות והפרק הבא עלול לזעזע אתכם מעט: לפי דיווח שהתפרסם בתקשורת הפרגוואית, שחקן העבר הברזילאי השתתף בטורניר אסירים בבית הסוהר באסונסיון בו הוא שוהה כבר למעלה משבוע, שהפרס לזוכים הוא 16 קילוגרם של בשר חזיר.

על פי הפרסום עוד לפני שהכוכב תועד על המגרש, נכתב שעל פי החוק בליגת בתי הכלא הוא לא יוכל להבקיע שערים בשל העובדה שהוא שחקן מקצוען לשעבר ואף נכתב ציטוט של עיתונאי מקומי לפיו "כמובן שדיניו קיבל את החוק בחיוך רחב, כרגיל", אולם לאחר המשחק פורסם שרונאלדיניו הבקיע חמישה שערים ובישל את כל ששת האחרים ב-2:11 של קבוצתו. כן צוין בתקשורת בפרגוואי שאחד השוטרים במקום סיפק לו זוג נעליים מתאימות, ובסיום הודה לו על כך הכדורגלן.

כוכב העבר ואחיו רוברטו ממשיכים לשהות במעצר במדינה הדרום האמריקאית לאחר שניסו להיכנס אליה עם דרכונים מזויפים. עורך הדין של השניים עתר לשחרורם, אולם רשויות החוק בפרגוואי סירבו לבקשה בטענה לסכנת בריחה מגבולות המדינה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי