רונאלדיניו צפוי לחגוג יום הולדת בכלא, מרדף אחר חשודה

רונאלדיניו
רונאלדיניו | NORBERTO DUARTE/AFP via Getty Images

אגדת הכדורגל צפוי לחגוג 40 בבית הסוהר בפרגוואי, שחרור אפשרי שלו מתעכב עקב ניסיון לאתר ראיות בטלפון הנייד. אשת עסקים שעל פי החשד סיפקה את הדרכונים המזויפים לא התייצבה לדיון בבית המשפט

(גודל טקסט)

כבר 11 ימים נמצאים מאחורי סורג ובריח בכלא בפרגוואי אגדת הכדורגל רונאלדיניו ואחיו, ועל פי הערכות שפורסמו בברזיל, הם לא צפויים להשתחרר גם בימים הקרובים. המשמעות הגדולה היא שרונאלדיניו, שב-21 במרץ, בעוד יומיים, יחגוג את יום הולדתו ה-40, יישאר במאסר גם אז.

בימים האחרונים פרסמו בפרגוואי על התחביבים של רונאלדיניו בכלא, הוא אפילו שיחק בטורניר אסירים ושם כיכב עם חמישה שערים ושישה בישולים במשחק אחד,  אבל מתברר כי הוא לא צפוי להשתחרר בקרוב. אחרי שנכנסו למדינה עם דרכונים מזויפים, בפרגוואי מנהלים מרדף אחר דליה לופס, אשת עסקים שחשודה כמי שסיפקה לשניים את הדרכונים. לופס הבטיחה להתייצב בבית המשפט, אבל עורכי דינה התייצבו במקומה עם מסמך לפיו היא חשה ברע ולא יכולה להגיע.

השופטת לא התרשמה מהרמיזות על מחלה אפשרית, אולי אפילו וירוס הקורונה, ודרשה לעצור את לופס ולהביאה לדיון בבית המשפט. חרף העובדה שעורכי דין הגיעו במקומה עם אישורים רפואיים, לא נמסר היכן נמצאת לופס בימים אלה ועל כן המשטרה המקומית היא שמנסה לאתר אותה ולהביאה לדיון.


רונאלדיניו בבית המשפט בפרגוואי (NORBERTO DUARTE/AFP via Getty Images)

סיבה נוספת שככל הנראה תגרום להשארת רונאלדיניו במאסר גם ביום הולדתו היא הועבדה שבפרגוואי לא צופים שעד אז תסתיים חקירת בטלפון הנייד של אחיו, שם לפי החשד יהיו ראיות או אפילו הוכחות לסיבה בגינה נכנסו לפרגוואי עם דרכון מזויף ואולי אף יקשרו את לופס לכך. בדרום אמריקה כבר נטען שרונאלדיניו מתלונן באופן קבוע על כך שהם מבלים בבית הכלא תקופה כה ארוכה ומקורביו טענו כי אמר להם שלעולם לא יחזור לפרגוואי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי