בעצת החבר הטוב מבני יהודה: קיירמה חתם בז'לגיריס וילנה

פרנסיס קיירמה
פרנסיס קיירמה | ז'לגיריס וילנה

אחרי ששוחרר מהפועל תל אביב בחודש ינואר, הגנאי בן ה-22 הצטרף למועדון הפאר מליטא וסיפר: "מתיאה ליואיץ' אמר לי לא להסס. זה יכול להיות נחמד אם נשחק בליגת האלופות"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי ששוחרר מהפועל תל אביב במהלך חודש ינואר האחרון, פרנסיס קיירמה מצא קבוצה חדשה. הגנאי בן ה-22, שערך רק תשע הופעות ליגה במדים האדומים ולא הצליח להרשים את הצוות המקצועי בראשות המאמן ניר קלינגר, חתם בשורות מועדון הפאר הליטאי ז'לגיריס וילנה.

קיירמה סיפר: "חברי הטוב מתיאה ליואיץ', שמשחק בבני יהודה מישראל,, המליץ לי לבוא ולאחר מכן ההחלטה הייתה קלה. הוא אמר לי לא להסס בכלל. כמובן ששמעתי על ז'לגיריס לפני שחתמתי, זה מועדון ששואף לזכות בכל התארים ורוצה לשחק בליגת האלופות. זה יהיה נחמד אם נעשה את זה".

"לקח זמן להסדיר את עניין הוויזה והיו לי לא מעט נסיעות במהלך התקופה הזו, כך שאני קצת עייף. אני מאמין שאכנס לכושר תוך שבוע-שבועיים", הסביר קיירמה. "אני מאוד שמח להיות חלק מהמועדון הנהדר הזה, אני מוכן לאתגר ומצפה להתחיל לשחק. צפיתי בהרבה וידאו לפני שהגעתי ומאוד התרשמתי ממה שראיתי".

קיירמה החל את הקריירה שלו בברונג אהארו סטארס הגנאית ובקיץ 2015 חתם בקבוצת יגודינה מליגת העל הסרבית. בקיץ 2016 הוא עבר לברדניק סורדוליצה. אחרי שלוש שנים במועדון הסרבי, הגיע קיירמה לישראל ונבחן במדי הפועל תל אביב בהפסד למ.ס. אשדוד בגביע הטוטו, בו גם הבקיע את שער הבכורה שלו. למחרת הוא חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת, אך כאמור שוחרר מהמועדון האדום במהלך העונה.

תחנה חמישית בקריירה. קיירמה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי