"רונאלדיניו לא מצליח להסתגל לכלא – החיוך המפורסם נעלם"

רונאלדיניו
רונאלדיניו | NORBERTO DUARTE/AFP via Getty Images

נלסון קוובאס, שחקן נבחרת פרגוואי לשעבר, הציע שהברזילאי ואחיו ישהו במעצר בית במבנה הגדול, שלו אך הרעיון לא צלח. בינתיים סיפר: "רוני קורבן של אנשים רעים, הוא תמים לחלוטין. הרבה אנשים מעורבים בתיק הזה"

(גודל טקסט)

נלסון קוובאס, שחקן נבחרת פרגוואי לשעבר, הוא אחד האנשים שהיו הכי קרובים לרונאלדיניו, הכוכב הברזילאי, בעת המשבר הגדול שהוא חווה בכלא בפרגוואי. קוובאס התראיין לערוץ הרדיו הארגנטינאי "CNN Radio" וסיפר על המפגש העצוב ועל כך שהכדורגלן לשעבר, כצפוי, איבד את החיוך המפורסם שלו.

"רונאלדיניו בכלל לא מאושר. מה שהכי אפיין אותו זה החיוך שלו, הווייב הטוב שלו, איך שהוא חווה כל דבר, אבל היום הוא כבוי לגמרי, הוא לא מצליח להסתגל לחיים בכלא". קוובאס הבהיר כי רונאלדיניו לא זוכה לשום אקסטרות או מותרות.

הפרגוואי ניסה, ללא הצלחה, לשכנע את הרשויות שרונאלדיניו ואחיו ישהו בבית מגוריו הגדול באסונסיון. "הצעתי להם את כל המבנה הענק שלי אך כמובן שעורכי הדין הם אלה שמחליטים. אני מקווה שהכל יתנהל כמתוכנן והם יעברו למעצר בית".

לדבריו, רונאלדיניו הוא ללא ספק הקורבן: "אחיו פגש את האנשים האלה, שדרך אגב הם אנשים רעים ומפוקפקים. הם הכניסו אותו לטעות הזו והוא נפל קורבן. גם הרשויות יודעות שזו לא הייתה יוזמתו והוא היה חף מפשע. הוא הלך שולל והיה תמים לחלוטין".

לסיום אמר: "להבנתי, רונאלדיניו כלל לא מבין איפה הוא נמצא, יש לו את היועצים שמתעסקים בהכל, הוא לא יודע כלום. הוא בקשר איתם לעתים, הם אומרים לו לקום והוא קם, אומרים לו ללכת לשם והוא הולך. מצבו מורכב מאוד כי הרבה אנשים מעורבים בתיק הזה. בגלל זה הוא עדיין במעצר".

r
רונאלדיניו. קורבן תמים? (NORBERTO DUARTE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי