"מסי הטוב בהיסטוריה, אוהדי דייגו צריכים להתגבר על זה"

דייגו מראדונה, ליאו מסי
דייגו מראדונה, ליאו מסי | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

אנטוניו קסאנו, חלוץ העבר האיטלקי, נדרש לסוגייה בראיון והבהיר: "מראדונה עשה דברים בלתי נתפסים למשך 4-5 שנים, אבל ליאו עושה את זה כבר 15 שנה". וגם: מי היה הטוב ביותר בעיניו לפני הנסיקה של הארגנטינאי?

(גודל טקסט)

אחד מוויכוחי הכדורגל הנפוצים ביותר הוא ליאו מסי או כריסטיאנו רונאלדו, שני השחקנים הטובים ביותר בעולם בעידן הנוכחי וללא ספק שניים מהגדולים בהיסטוריה. שאלה נוספת, שקרובה לליבם של אוהדי ארגנטינה בעיקר – ליאו מסי או דייגו מראדונה? מי שנדרש לספק תשובות הוא אנטוניו קסאנו, חלוץ העבר האיטלקי שידוע בהתבטאויותיו השנויות במחלוקת.

 
 
קסאנו אמר: "מראדונה עשה משהו שמעולם לא נראה לפניו בערך ארבע-חמש שנים במצטבר לאורך הקריירה שלו, אבל מסי עושה את אותם דברים כבר 15 שנה". רק נזכיר כי דייגו נחשב לאלוהים בארגנטינה גם משום שהוביל את הנבחרת לזכייה היסטורית במונדיאל 1986, בזמן שמסי בינתיים הפסיד בגמר אחד ב-2014 ובעוד שלושה נוספים בטורניר הקופה אמריקה.
 
 
לאחר מכן פירט את המספרים: "הוא הבקיע 710 שערים ויש לו עוד 300 בישולים לאורך הקריירה. כשהוא משחק הקבוצה שלו כבר מתחילה ביתרון 0:1 לפני שריקת הפתיחה. אוהדי מראדונה חייבים להבין ולהתגבר על זה – יש מישהו שהדיח אותו".
 

האיטלקי הוסיף מי היה השחקן הטוב ביותר לדעתו לפני שמסי הפך לבלתי ניתן לעצירה וטיפס לראש המשימה. מדובר ברונאלדו נזאריו ששיחק יחד איתו בריאל מדריד במשך שנה.
 
 
"פיגרנו 1:0 בבית", נזכר קסאנו. "האצטדיון כולו שרק בוז, בעיקר לרונאלדו. בחדר ההלבשה המאמן רוצה לספסל אותו ולהכניס את רוד ואן ניסטלרוי, ורונאלדו הגיב: 'לא, חכה, אתה מחליף אותי רק בעוד 15 דקות אם לא הבקעתי פעמיים'. רונאלדו כבש צמד והבנתי שאם יש אלוהי כדורגל, זה הוא. ואז גיליתי שמסי נמצא מעליו". אנחנו נוסיף שהאיטלקי לא ממש דייק בפרטים אבל תמיד מעניין לשמוע אותו.

מסי במדי ארגנטינה. חסר לו תואר בנבחרת (דני מרון)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי