גיל זה רק מספר: שווי השוק של טוני וואקמה הגיע לשיא חדש

טוני וואקמה
טוני וואקמה | האתר הרשמי

כשבוע לאחר שחגג את יום הולדתו ה-31, הכוכב הניגרי של טרבזונספור מוערך בחמישה מיליון יורו - כמעט פי חמישה מהסכום בו נרכש מהפועל באר שבע בקיץ 2018

קבוצות: טרבזונספור
(גודל טקסט)

כשבוע לאחר יום הולדתו ה-31, שווי השוק של טוני וואקמה הגיע לשיא חדש. הכוכב הניגרי, שהצטרף לטרבזונספור מהפועל באר שבע תמורת כ-1.1 מיליון יורו בקיץ 2018, היה מעורב ישירות ב-46 שערים (24 גולים ו-22 בישולים) ב-68 הופעות בכל המסגרות במדי הקבוצה הטורקית.

לא בטוח שטרבזונספור תסכים למכור את וואקמה שהוביל אותה לפסגת הטבלה בטורקיה לפני התפשטות נגיף הקורונה, כאשר רק לאחרונה אישר נשיא הקבוצה כי הוא דחה הצעה גדולה מסין, אולם מחירו של השחקן הניגרי מוערך כיום בחמישה מיליון יורו – כמעט פי חמישה יותר מהסכום בו הוא נרכש מהפועל באר שבע.

בעקבות הזינוק בערכו של וואקמה, רק 16 שחקנים ניגרים שווים יותר ממנו כיום ואילו בטורקיה הוא ניצב במקום ה-26 המכובד. רק לאחרונה דווח שטרבזונספור הכניסה סעיף מיוחד לחוזהו של הכוכב, שירוויח בונוס בגובה 5,000 יורו עבור כל שער או בישול במדי הקבוצה, כשהמטרה היא לשמור את שחקן הכנף דרוך ככל הניתן לקראת רגעי ההכרעה של העונה, אם זו אכן תגיע לסיומה לאור משבר הקורונה.


מנייה בעלייה. טוני וואקמה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי