אפשר לחייך: רונאלדיניו שוחרר מהכלא למעצר בית

רונאלדיניו
רונאלדיניו | NORBERTO DUARTE/AFP via Getty Images

לאחר 32 ימים מאחורי סורג ובריח, חלה הטבה במצבו של אגדת העבר של ברזיל שישהה יחד עם אחיו בבית מלון עד לקיום משפטו. עורכי דינו הפקידו ערבות בגובה 1.6 מיליון דולר

(גודל טקסט)

לא רק משבר הקורונה גרם לאוהדי הכדורגל להחמיץ פנים, אלא גם ההתדרדרות הקשה של רונאלדיניו, שחקן העבר הנפלא, שנעצר בכלא בפרגוואי יחד עם אחיו לאחר שניסה להיכנס למדינה עם מסמכים מזויפים. לאחר 32 ימים, בהם נאלץ לחגוג את יום הולדתו מאחורי סורג ובריח – אפשר לחייך. הברזילאי שוחרר מהכלא ועבר למעצר בית.

השופט גוסטבו אמארילה החליט כי רונאלדיניו ואחיו יוכלו להתגורר בבית מלון באסונסיון בזמן שהם ממתינים למשפט שלהם. עורכי הדיון של רונאלדיניו ואסיס הפקידו ערבות בגובה 1.6 מיליון דולר והפעם, בניגוד לדחייה בפעם הקודמת – הבקשה אושרה.

עורכי דינו של רונאלדיניו טענו לאורך כל הדרך כי הלקוח שלהם נפל קורבן, קיבל את הדרכון במתנה מנותן חסות מקומי ולא היה מודע לכך שהוא עושה משהו לא בסדר. "יש לי את ההבטחה של בעלי המלונות שהם ישמרו עליו שלא ייצא", אמר השופט לאחר שקיבל את ההחלטה.

למרות שנצפה מצלם סרטון ומחייך ואך תועד משחק פוצ'יווילי, חבריו אמרו שרונאלדיניו היה במשבר ומצבו התדרדר מרגע לרגע והחיוך הכה מפורסם אבד. "רונאלדיניו לא מרוצה בכלל", אמר נלסון קואבס, שחקן נבחרת פרגוואי לשעבר בראיון לרדיו "CNN", שם הוסיף כי חברו אבוד.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי