קסיאס נשבר: "כבר קרוב לשנה שאני לא מסוגל לעשות את מה שאני אוהב"

איקר קסיאס
איקר קסיאס | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

הספרדי שלא שיחק מאז אפריל בשל התקף הלב שעבר, כתב ברשתות החברתיות לכבוד יום השוער הבינלאומי: "לא הצלחתי להקדיש את עצמי למה שעשיתי מאז שהייתי ילד - להיות שוער"

קבוצות: פורטו
(גודל טקסט)

אתמול (שלישי) היה יום השוער הבינלאומי. אחד השוערים הטובים ביותר בעידן הנוכחי הוא איקר קסיאס, שלפני כמעט שנה הפסיק לשחק בשל התקף הלב שעבר. הספרדי, שבחודש הבא יהיה בן 39, כתב פוסט קצר אך אמוציונלי במיוחד על מה שעבר עליו על רקע תמונה של ילד עומד בין הקורות.

 
 
"התמונה הזו נשלחה אליי כבר מזמן, והיא מצאה חן בעיניי", כתב בפתח דבריו. "היא מצאה חן בעיני כי היא משקפת את המציאות שלפעמים לא רואים. אתה לפעמים עלול לשכוח את הדרך שלך כשהגשמת את החלומות שלך. מגיל צעיר אתה לומד להרגיש לבד ואחראי. בקור ובגשם, וגם בשמש, או בכל יום אחר".
 
 
ואז הגיע הקטע העצוב: "במשך 11 חודשים ו-14 ימים לא הצלחתי להקדיש את עצמי למה שהכי אהבתי מאז שהייתי קטן – להיות שוער". הוא עדיין לא פרש ממשחק אך נראה שחסרה רק ההודעה הרשמית. הספרדי רואה את עצמו כיו"ר ההתאחדות הבא.
 

משחקו האחרון של קסיאס היה לפני קרוב לשנה, ב-26 באפריל 2019, כאשר פורטו סיימה בתיקו 2:2 נגד ריו אבה בליגה. באותה עונה הציג יכולת מעולה כשספג 19 שערים בלבד ב-31 משחקים ושמר על שער נקי 18 פעמים. לפני מספר חודשים היו פרסומים שיעבור בדיקות בדצמבר כדי לחזור לשחק אך זה לא הצליח. קסיאס, כזכור, זכה עם ספרד במונדיאל 2010, בשתי אליפויות אירופה ועמד במשך 16 שנה בשער של ריאל מדריד וקטף שלושה גביעי אירופה וחמש אליפויות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי