קסיאס: "אחרי ההתקף לב פחדתי ללכת או לישון"

איקר קסיאס
איקר קסיאס | AFP

השוער האגדי שמושבת ממאי מבין שלא יוכל לחזור לשחק: "צריך להיות ריאלי. אני מרגיש טוב אך לוקח הרבה תרופות". בראיון לאתר של פורטו הוא מדבר לראשונה על הרגעים הקשים: "הייתי עצוב במשך חודש. הכל היה קשה"

קבוצות: פורטו
(גודל טקסט)

בחודש מאי האחרון עבר איקר קסיאס התקף לב. הוא לא האמין בחלוף שנה שלא יצליח לחזור למגרשים. כמובן שמגיפת הקורונה עצרה את הכדורגל, אך השוער הנפלא בן ה-38 מבין שהוא לא יוכל לחזור למגרשים. בראיון לערוץ הטלוויזיה של פורטו, השוער, שרק לפני ימים אחדים כתב על הגעגוע העצום שלו לעמוד בין הקורות – סיפר לראשונה על תחושותיו.

 
 
קסיאס אמר: "הרבה דברים השתנו אצלי, בעיקר במחשבה. הצלחתי להעריך יותר רגעים מסוימים. לעתים אנחנו השחקנים לא מעריכים את מה שיש לנו. אנחנו לא מבינים שיש לנו הרבה כוח בידיים ואנחנו מסוגלים לשמח הרבה אנשים".
 
 
האם יחזור לכדורגל: "עליי להיות ריאלי. הדבר החשוב ביותר הוא הבריאות שלי". השוער כבר הבהיר שיירצה להתחרות על תפקיד יו"ר ההתאחדות הספרדית.
 
 
החודש הראשון לאחר התקף הלב: "אחרי התקף הלב שעברתי הייתי עצוב במשך חודש. פחדתי ללכת, לישון, לעשות כל מאמץ גופני שהוא. זה היה בלתי אפשרי. עכשיו אני מרגיש טוב, אבל אני משתמש בתרופות. אני חושב שרק הרופאים יכולים להגיד מה אני יכול או לא יכול לעשות".

איקר קסיאס. חווה ימים נוראיים (Matthias Hangst/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי