טוני וואקמה: "אין שום דבר שהוא בלתי אפשרי מבחינתי"

טוני וואקמה
טוני וואקמה | AFP

כוכב טרבזונספור התראיין בטורקיה וסיפר מה סוד ההצלחה שלו: "הסיטואציה כאן מאפשרת לי. אליפות? יש עוד מספיק זמן כדי להשלים את העונה". וגם: ג'ון אוגו עזב את סעודיה במטוס פרטי ושב לניגריה

קבוצות: טרבזונספור
(גודל טקסט)

טוני וואקמה נמצא חזק בכותרות בטורקיה בימים האחרונים. גם בגיל 31 ובליגה חזקה כמו טורקיה, אקס הפועל באר שבע מועמד חזק מאוד לתואר שחקן העונה. לכוכב טרבזונספור, שהגיע מהפועל ב"ש בקיץ 2018, כבר 10 שערים העונה לזכות מוליכת הטבלה המפתיעה ולא במקרה דווח רק בשבת האחרונה שאל-הילאל הסעודית הציעה שמונה מיליון יורו עבור רכישתו.

דבר נוסף ששם את וואקמה על המוקד הוא ראיון קצר שהעניק בשבוע שעבר ובו טען ש"היינו קרובים מאוד לאליפות ונגיף הקורונה עצר אותנו, אבל בסוף אנחנו נעשה את זה". הבוקר (שני) התראיין וואקמה פעם נוספת והפעם התייחס לדיווח על כך שהוא עשוי לעזוב עבור סכומי עתק – נזכיר כי הוא נמכר תמורת כמיליון יורו מבירת הנגב ושחוזהו בטורקיה שודרג כבר מספר פעמים לאור יכולתו הפנומנלית, שכוללת 13 שערים ו-11 בישולים ב-37 משחקים בכל המסגרות. זו למעשה עונה שנייה ברציפות שהוא מגיע ל-10 שערי ליגה בטורקיה, וזו כמובן עונה שעוד אנו מקווים שתימשך.

כשנשאל וואקמה על יכולתו, הבהיר: "אין שום דבר שהוא בלתי אפשרי מבחינתי. אני יכול לומר שזו הפילוסופיה שלי בחיים, כך תמיד נהגתי ואמשיך לעשות זאת גם בעתיד".


וואקמה לצד סורלות' (Hakan Burak Altunoz/Anadolu Agency via Getty Images)

עם זאת, סיפר הניגרי כי הוא מאוד מרוצה בטורקיה: "האווירה כאן נהדרת וכולם מחויבים לכדורגל ברמה הכי גבוהה שיש. אני נהנה לשחק בטרבזונספור וזו סיטואציה שמאפשרת לי לשמור על היכולת. האוהדים שלנו לא עוזבים אותנו, לא רק במשחקי הבית אלא גם בחוץ, הם תמיד איתנו. יש באמת אווירה ששווה לצפות במשחק בשבילה. עתיד העונה? לא חושב שזה הזמן לדבר על זה, יש מספיק זמן כדי להשלים את הליגה".

במקביל, חברו הטוב שלד וואקמה מנבחרת ניגריה ובעיקר מהפועל באר שבע, ג'ון אוגו שחתם בסעודיה לפני מספר חודשים, הצליח לשוב למשפחתו במדינה לאחר שיחד עם החלוץ אחמד מוסא הם שכרו מטוס פרטי וקיבלו אישור מהרשויות לעזוב בעקבות התפשטות הקורונה. לפני כשבועיים צייץ אוגו: "הם יכולים כבר לפתוח את הגבול כדי שנחזור למדינה שלנו? מה קורה? אני עייף!", צייץ אז. סוף טוב הכל טוב, הקשר שב למולדתו ולחיק משפחתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי