"קרויף יכול לעזוב אותנו לברצלונה בלי שהעביר אימון אחד"

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | RODRIGO BUENDIA/Afp/AFP via Getty Images

חבר ההנהלה באקוודור שהציע כבר בחודש שעבר להשהות את חוזהו של המאמן, התייחס פעם נוספת להולנדי וצוותו שהגיעו בינואר וכלל לא ברור מתי יעבירו אימון בכורה: "היה רוב בוועדה, אבל הנשיא הסתפק בקיצוץ"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

כארבעה חודשים חלפו מאז שג'ורדי קרויף מונה רשמית למאמנה של נבחרת אקוודור ועוד לפני שהוא הספיק לערוך הופעת בכורה מול נבחרת ארגנטינה, משחק שתוכנן ל-26 במרץ וכמובן נדחה בעקבות התפשטות מגפת הקורונה, בדרום אמריקה דווח הלילה (שלישי) שעתידו כעת לוט בערפל.

בתחילת החודש בישר נשיא ההתאחדות באקוודור על כך שקרויף וכל צוותו קיצצו בשכרם בעקבות דחיית משחקי הקופה אמריקה בשנה, אולם הלילה, בראיון בתחנת הרדיו "מאץ'", חבר הנהלת ההתאחדות באקוודור קרלוס גלסארה הציע פעם נוספת להקפיא את שכרם של קרויף וצוותו הרחב עד שתתבהר הסיטואציה וניתן יהיה להבין האם הכדורגל הבינלאומי צפוי לשוב בחודשים הקרובים.

"אנחנו לא רוצים לצייר תמונה שאנחנו לא מכבדים חוזים כאן באקוודור", אמר גלסארה, שהעלה את ההצעה עוד בחודש שעבר, "זו הייתה צריכה להיות הצעה שנשמרת בסוד בינינו, אבל על אף שאני לא אוהב לדבר בשם אחרים – אני יכול לומר שזו הצעה שהצגתי ושהיא זכתה לתמיכה מהוועדה. לא היו מתנגדים והרוב ענה שהוא תומך בכך, אבל זה לא קרה והנשיא בסוף דיבר על קיצוץ בשכר.

"אנחנו מקווים שבספטמבר ייערכו משחקי המוקדמות, אבל אם זה לא יקרה אז המשמעות היא שיש לנו מאמן שאפילו לא עלה פעם אחת לכר הדשא והעביר אימון במשך כמעט שנה. זה יכול להיות עוד יותר גרוע אם הוא יעזוב בקרוב לברצלונה".


ההודעה על מינוי קרויף. "אפילו לא ירד לדשא" (ההתאחדות באקוודור)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי