קאמפ נואו ייקרא על שם חברת הקנאביס של מייק טייסון?

קאמפ נואו
קאמפ נואו | Alex Caparros/Getty Images

האצטדיון של ברצלונה נחנך ב-1957 ומאז לא שונה שמו, אבל בניסיון לגייס כסף למען המלחמה בנגיף הקורונה הודיע המועדון שהזכויות יימכרו לעונת 2020/21. מתאגרף העבר הוא הראשון שקפץ על ההזדמנות

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

מאז שנחנך אצטדיון קאמפ נואו בברצלונה ב-1957, מעולם לא שונה שמו. בניגוד למגרשים רבים ברחבי העולם שנמכרו הזכויות על שמם, כפי שקורה גם בישראל, ברצלונה סירבה למכור את הזכויות על שם האצטדיון – כפי שנהגה גם עם חולצת המשחק עד לפני מספר שנים.

אלא שביום שלישי האחרון הודיעה ברצלונה שהיא מוכנה למכור את הזכויות על שם האצטדיון המכיל כמאה אלף צופים לעונה אחת, כאשר ההכנסות מהעסקה יועברו כתרומה למאבק בנגיף הקורונה. אולי הראשון לקפוץ על המציאה, לפחות ברמה התקשורתית, היה מתאגרף העבר מייק טייסון – שבבעלותו חברה לגידול קנאביס.

הלילה (ראשון) התראיין אחד משותפיו של טייסון בעסקי הקנאביס, אלקי דויד שאישר את הפרטים: "זה אצטדיון נפלא, אנחנו מחפשים בחברה שלנו לשמש כספונסר וזה בהחלט רעיון מעולה. אנו חברת קנאביס וספרד ידועה כאחת המדינות היותר חופשיות באירופה וכזו שמקדמת לגליזציה, אז די טבעי אם הדבר יבשיל לעסקה".

כשנשאל דויד אם המוניטין של ברצלונה לא ייפגע מכך שהאצטדיון שלה נקרא על שם חברת קנאביס, הבהיר: "אנחנו עוד נגלה. העולם נולד על פי רעיונות".

בעונה הבאה על שם חברת קנאביס? הקאמפ נואו (Alex Caparros/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי