יש זמן: התאריכים המשוערים לחזרת הליגות באירופה

שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים | Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images

בפורטוגל אישרה הממשלה שהכדורגל יוכל להתחדש ב-30.5, בגרמניה מקווים להיות הראשונים שמשחקים, בספרד השחקנים יעברו בדיקות קורונה בתקווה לחדש את העונה בעוד כחודש וכך גם באיטליה ובאנגליה. תמונת מצב

(גודל טקסט)

נכון שבהולנד ובצרפת הממשלות הטילו וטו על חידוש עונת הכדורגל והליגות הגיעו לסיומן, אבל נראה שבשאר היבשת נוהגים אחרת. בדומה לישראל, בתקווה ובהנחה שבתחילת השבוע הבא משרד הבריאות ייתן את אישורו לחידוש אימונים הכוללים מגע, מדינות רבות מתכננות לחדש את עונת 2019/20.

אוהדים אמנם לא נזכה לראות עד סוף העונה במגרשים, אבל בהחלט ניתן לצפות ללא מעט כדורגל. אמש (חמישי) הודיעה ממשלת פורטוגל שבסוף החודש, ב-30.5, תימשך עונת הכדורגל, אולם מובן מאליו שהכל כפוף לאישורי משרד הבריאות במדינה ובתקווה שלא יתפרץ גל שני של הנגיף. 

במהלך היום יתכנסו ראשי 20 מועדוני הפרמיירליג בניסיון לאשר את תוכנית החזרה לאימונים, בשבוע הבא שחקני הליגה הספרדית יחלו לעבור בדיקות קורונה כדי לקבל אור ירוק לשוב לאימונים וגם בגרמניה, על אף שאתמול דחתה הממשלה את חידוש הליגה, בשבוע הבא עשוי להתקבל האישור המיוחל לחידוש העונה – שאם הכל יילך כמתוכנן, תהיה הליגה הראשונה שתתחדש, בוודאי מבין הליגות הבכירות ביבשת..

אז כיצד נראית תמונת המצב של הכדורגל האירופי? הרשימה לפניכם, אולם נדגיש כי מדובר בתאריכים משוערים בלבד של ליגות שידוע כי בימים אלה פועלות לחזור והציבו יעדים. ליגת העל שלנו, למשל, לא מופיעה ברשימה מכיוון שטרם נקבע תאריך יעד.
ליגה גרמנית: 16.5
ליגה צ'כית: 23.5
ליגה דנית: 24.5
ליגה פולנית: 29.5
ליגה פורטוגלית: 30.5
ליגה אוסטרית: 30.5
ליגה אנגלית: 8.6
ליגה ספרדית: 8.6
ליגה איטלקית: 8.6
ליגה שווייצרית: 8.6
ליגה אוקראינית: 13.6
ליגה טורקית: 20.6
ליגה רוסית: 21.6


מנור סולומון. גם באוקראינה מתכוונים לחדש את העונה (Robbie Jay Barratt – AMA / Contributor)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי