קאריוס עזב את בשיקטאש וחזר לליברפול: "חבל שזה נגמר ככה"

לוריס קאריוס
לוריס קאריוס | AFP

אחרי פחות משנתיים כמושאל, השוער הגרמני שוחרר בשל סיבות כלכליות לאחר שלא קיבל את שכרו בזמן הקורונה: "עשיתי הכל כדי לפתור את המצב, הייתי סבלני חודשים ארוכים". כיצד באנפילד יקבלו אותו בחזרה?

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

אמנם שנה לאחר מכן ליברפול זכתה בליגת האלופות, אך האוהדים לא יוכלו לסלוח לשוער על כך שפישל פעמיים בגמר ב-2017/18 נגד ריאל מדריד. היה ברור שהשוער הטורקי לא יכול להמשיך באנפילד. קאריוס בן ה-26 עבר בהשאלה לבשיקטאש אלא שגם שם לא הצליח להתעלות. היום (חמישי) הוא סיים רשמית את דרכו בקבוצה ויחזור לאנפילד. כיצד האנגלים יקבלו אותו? 

דקות ספורות לאחר הפרסום ב"בילד", השוער עצמו אישר את העניין בפוסט באינסטגרם. על אף אכזבה מקצועית מסוימת, השוער נפרד בשל קשיים כלכליים. המועדון לא שילם את שכרו בתקופה האחרונה לאור משבר הקורונה. "לא נשלם שכר שלא מגיע", אמרו אז בקבוצה בהתייחס להשבתת המשחקים.

קאריוס זכה לקרדיט ענק במדי הטורקים אך כשרשם 32 הופעות העונה בכל המסגרות, 25 מהן בליגה (החמיץ את מחזור הפתיחה בשל פציעה ומאז לא זז מההרכב) אך איכזב. הוא שמר על שער נקי שמונה פעמים בלבד וספג לא פחות מ-46 שערים. בחודש מרץ דווח כי הוא עשוי לעבור לווסטהאם.

לוריס קאריוס בגמר הצ'מפיונס. איך יקבלו אותו באנפילד? (Gettyimages)

על רקע סרטון קצר עם מספר הצלות יפות במדי קבוצתו, כתב קאריוס בפוסט: "היום סיימתי את החוזה שלי בבשיקטאש. חבל לי שזה נגמר ככה, אבל תדעו שניסיתי הכל כדי לפתור את המצב בלי שום בעיות. הייתי סבלני מאוד במשך חודשים". השוער האשים את קבוצתו: "הם לא ניסו לפתור את הבעיה ואף סירבו להצעה שלי לסייע בקיצוץ בשכר.

לאחר מכן הוסיף: "חשוב לי שתדעו שמאוד נהנתי לשחק במועדון. בשיקטאש יכולה להיות גאה שיש לה קהל כזה נלהב מאחוריה. האוהדים תמיד תמכו בי בזמים הטובים והרעים ותמיד אזכור את החוויה הזו. כמו כן אני רוצה לומר תודה לכל חברי לקבוצה, צוותי האימון כולל כל האנשים העובדים במועדון. קיבלתם אותי בזרועות פתוחות מהיום הראשון".

 

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hi everyone, today I terminated my contract with BEŞİKTAŞ. It’s a shame it comes to an end like this but you should know that I have tried everything to solve this situation without any problems. I was very patient for months telling the board over and over again. Same things happened already last year. Unfortunately they haven’t tried to solve this situational problem and even refused my suggestion to help by taking a pay cut. It’s important to me that you know I really enjoyed playing for this club a lot. BEŞİKTAŞ can be proud having such passionate fans behind them always giving amazing support. You always supported me in good and bad times and I will always remember you in the best way! Also I want to say thank you to all my teammates, coaching staff including all people working for the club. You welcomed me with arms wide open from day one. Thank you so much! Champion Beşiktaş

A post shared by LORIS (@loriskarius) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי