נשיא אופ"א: "הכדורגל לא השתנה אחרי מלחמות עולם, אז בגלל מגפה?"

אלכסנדר צ'פרין
אלכסנדר צ'פרין | Gettyimages

בראיון אופטימי במיוחד, אלכסנדר צ'פרין מבטיח שגם האוהדים יחזרו למגרשים: "אומרים שעלינו לחכות לגל השני, אבל אנשים יודעים שיום אחד הם ימותו ולא עוסקים בכך כל יום. אחרי שניפטר מהנגיף, הכל יחזור לקדמותו"

(גודל טקסט)

נשיא אופ"א ממשיך לשמור על קו אופטימי. כמעט שלושה שבועות אחרי שטען כי "בקרוב נחזור לראות את הכדורגל הישן והטוב", בינתיים כמובן עדיין ללא אוהדים, אבל לפחות הבונדסליגה חזרה ובשבועות הבאים ישובו ליגות נוספות וביניהן גם ליגת העל שלנו, אבל הבוקר (רביעי) אלכסנדר צ'פרין שוב ניסה לטפח תקוות באוהדי הכדורגל ברחבי העולם.

בהולנד, מהליגות היחידות שהודיעו על ביטול העונה, כבר החלו למכור מינויים לעונה הבאה על אף הצהרת שר הבריאות במדינה שייתכן שתיאסר כניסת אוהדים כל עוד לא יימצא חיסון לנגיף קורונה, וזה מתקשר באופן ישיר לדבריו של צ'פרין לעיתון "הגארדיין": "אנחנו נמצאים בסיטואציה רצינית, אבל אנחנו מאוד זהירים ונראה שדברים מתחילים להסתדר.

"אנחנו יודעים יותר על הווירוס מיום ליום ומטבעי אני בן אדם אופטימי. אני לא אוהב את כל התרחישים האפוקליפטיים האלה ושעלינו לחכות לגל שני ולגל שלישי כדי לראות מה יהיה, המשיך הנשיא, "אנשים יודעים שיום אחד הם ימותו, אבל האם הם מודאגים מכך מדי יום? אני לא חושב. אנחנו עוקבים אחר ההוראות ומוכנים לתרחישים, אבל אני משוכנע שהכדורגל הישן והטוב עם אוהדים עוד יחזור. ברגע שניפטר מהווירוס הזה, הכל יחזור לקדמותו".

על החשש מהשלכות הרסניות אמר צ'פרין: "הכדורגל לא השתנה אחרי מנלחמת העולם הראשונה או השנייה וזה גם לא יקרה בגלל וירוס. אחרי המלחמה כל העולם דיבר על זה שהכל ישתנה וששום דבר לא יהיה אותו הדבר…וזה אולי נכון, אבל למה לא לחשוב על כך שהעולם יהיה מקום טוב יותר אחרי המגפה? למה לא לחשוב על כך שנהיה חכמים יותר ונבין עד כמה אנחנו לא מוגנים? תמיד יש לקח שאפשר ללמוד".


אצטדיון אנפילד. בקרוב גם הוא יתמלא שוב? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי