אחיו כבר שם: די.סי יונייטד תנסה לצרף את גונסאלו היגוואין

גונסאלו היגוואין חוגג
גונסאלו היגוואין חוגג | Emilio Andreoli/Getty Images

הקבוצה מוושינגטון תנסה לפתות את חלוץ יובנטוס, אחרי שבמרץ האחרון כבר צירפה את אחיו הגדול פדריקו. "אל פיפיטה" מסיים את חוזהו ב-2021 ועשוי לעבור לארה"ב כדי להיות קרוב יותר לאמו החולה

(גודל טקסט)

דיווחים על עזיבה אפשרית של גונסאלו היגוואין בקיץ הקרוב כבר הפכו לעניין שבשגרה, אבל הלילה (חמישי) התפרסם דיווח שאולי משנה מעט את התמונה וממחיש שזו בהחלט אפשרות שנמצאת על הפרק. "אל פיפיטה" רק השבוע חזר מארגנטינה לאיטליה כדי להצטרף לאימוני יובנטוס, הוא קיבל אישור מהמועדון לשוב באיחור כדי לשהות לצד אמו החולה, אך נראה כי האפשרות שיעזוב את "הגברת הזקנה" בשביל לחזור לאמריקה ולהיות קרוב יותר למשפחתו, הופכת לממשית.

לפי "וושינגטון פוסט", מהעיתונים הגדולים והידועים בארצות הברית, DC יונייטד, שאותה עזב וויין רוני לפני כחצי שנה, מעוניינת בחלוץ בן ה-32 – שאם אכן יעבור לקבוצה, ישתף פעולה עם אחיו הגדול פדריקו (35), שהצטרף רק במרץ האחרון לקבוצה מקולומבוס קרו.

הרעיון לצרף את היגוואין עלה בוושינגטון בעקבות עזיבת רוני, ששב לאנגליה ושם הוא מנסה לסייע לדרבי קאונטי במאבקיה בצ'מפיונשיפ, והוא נחשב למועמד מוביל לצד מסוט אוזיל מארסנל ולוקה מודריץ' מריאל מדריד – שניים שספק אם יעזבו את אירופה כבר בקיץ הקרוב, בניגוד להיגוואין שיובנטוס כבר ניסתה להשתחרר ממנו בשנה שעברה ולא הצליחה, אז הוא נכשל בהשאלות למילאן ולצ'לסי.

חוזהו של היגוואין גם יסתיים בקיץ 2021 ועל כן הקיץ הקרוב זו תהיה הזדמנות אחרונה של יובנוס לנסות למכור אותו ולהחזיר מעט מ-90 המיליון יורו שהוא עלה לה בקיץ 2016, אז נרכש מנאפולי בסכום שיא. למרות זאת, ספק עד כמה תסכים די.סי יונייטד לשלם עבורו ועל פי הדיווח גם האפשרות שהוא יגיע בינואר הבא או אפילו בסוף עונת 2020/21 נמצאת על הפרק.


היגוואין. איחוד משפחתי עם פדריקו בארה"ב? (ISABELLA BONOTTO/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי