היגוואין חשף: "כבר החלטתי לפרוש, המשכתי בשביל אמא שלי"

גונסאלו היגוואין
גונסאלו היגוואין | Emilio Andreoli / Stringer

חלוץ יובנטוס העניק ראיון יוצא דופן ובמהלכו הודה שכבר החליט לתלות את הנעליים: "אני מאוד אוהב כדורגל, אבל את אמא יותר". הסיבה להחלטה, הקשיים בתור כדורגלן והחשש להסתובב ברחוב בתחילת הקריירה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

אולי החלוץ הכי מושמץ בעולם מבין אלו שנמצאים בצמרת הכדורגל העולמית, הוא גונסאלו היגוואין. מי שהגיע לריאל מדריד ב-2006 אחרי עונת פריצה אדירה בריבר פלייט, קרע מאז רשתות בספרד, לאחר מכן בנאפולי וב-2016 נרכש על ידי יובנטוס תמורת 90 מיליון יורו, אבל דווקא מאז החלה נסיגה ביכולתו ובשנתיים האחרונות הוא אפילו מצא את עצמו בהשאלות לא מוצלחות במילאן ובצ'לסי.

הבוקר (ראשון) התראיין חלוץ יובנטוס באיטליה ולאחר שבשבוע שעבר דווח כי הוא שוקל לעזוב את טורינו כדי לשהות לצד אמו שחלתה בסרטן, הוא גם חשף סוד שאולי גם מסביר את הירידה הענקית ביכולתו: מתברר כי "אל פיפיטה" לא היה רחוק מלהודיע על פרישה מכדורגל.

היגוואין העניק ראיון יוצא דופן ל"מארקה", בו דיבר בגלוי על הקשיים במהלך הקריירה וסיפר על שנותיו הראשונות בריאל מדריד: "אם יש דבר שאני מתחרט עליו בחיים, הוא שבתחילת הקריירה הייתי סוגר את עצמי בבית ולא יוצא. הייתי מעדיף להישאר בבית ולא לצאת לרחוב, כי פחדתי מתגובות של אנשים. בסופו של דבר הבנתי שאני בסך הכל ספורטאי ושאני יכול להסתובב מבלי שיצוצו בעיות, כל עוד אני נותן את הכל על המגרש.


היגוואין. התקשה בפרמיירליג (Gettyimages)

"במשך 15 שנה אני מבלה את חג המולד הרחק מהמשפחה והחברים, ונכון שיש לנו המון כסף בתור כדורגלנים – אבל כסף לא קונה חברים. אמא שלי כל שנה לוקחת טיסה של 15 שעות כדי להיות איתי בחג וברור שאני יכול לקנות עבורה את הכרטיס טיסה, אבל זה לא שהיא צריכה לנסוע 10 דקות והיא מגיעה. כולם שופטים אותנו על הנעשה במגרש, אבל אף אחד לא חושב אפילו לרגע מה עובר עלינו. היום אלו כבר דברים שאני רגיל אליהם".

את הפצצה הטיל היגוואין מיד לאחר מכן. זה קרה בקיץ 2014, מיד לאחר גמר המונדיאל בו הפסידה ארגנטינה לגרמניה בהארכה – משחק שבמהלכו היגוואין החמיץ מספר הזדמנויות קורצות, הואשם על ידי התקשורת בארגנטינה כאשם בהפסד שמנע מליאו מסי ושחקני האלביסלסטה גביע עולם והפך למושא ללעג: "כבר החלטתי לפרוש מכדורגל אחרי גמר המונדיאל, אבל אמא שלי הצליחה לשכנע אותי שעליי להמשיך לשחק. אם זה היה תלוי בי, בטוח הייתי פורש באותו קיץ. אני מאוד אוהב כדורגל, אבל את אמא שלי אני אוהב יותר – פשוט היא לא הסכימה שאעזוב את הכדורגל כדי להיות איתה והמשכתי בשבילה".


היגוואין בגמר המונדיאל ב-2014 (NELSON ALMEIDA/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי