"המונדיאל בקטאר יהיה הטורניר הטוב ביותר של ליאו מסי"

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

בורה מילוטינוביץ' שאימן בלא פחות מחמישה גביעי עולם מאמין שדווקא ב-2022 הפרעוש יוכל לזכות בתואר הנכסף. וגם: ברצלונה ערכה משחק אימון פנימי, צפו בשער של לואיס סוארס

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

כנראה שגם האוהדים הגדולים ביותר של ברצלונה, נבחרת ארגנטינה ושל ליאו מסי בפרט כבר השלימו עם העובדה שהכוכב הארגנטינאי כבר לא יניף את המונדיאל וזה יהיה הישג כביר אם יצליח להוביל את ה'אלביסלסטה' לזכייה בקופה אמריקה.

מי שחושב אחרת הוא המאמן המנוסה בורה מילוטינוביץ' שמאמין שדווקא הטורניר בקטאר ב-2022, שעשוי להיות האחרון של מסי יהיה המוצלח ביותר שלו: "גביע העולם הקרוב יהיה הטוב ביותר שלו", סיפר ברדיו 'סופר דפורטיבו'.

למי שלא מכיר את המנג'ר הסרבי בן ה-75 צריך לדעת שהוא המאמן שהופיע הכי הרבה בטורנירי מונדיאל – חמש פעמים עם חמש נבחרות שונות. זה התחיל עם מקסיקו שאירחה את מונדיאל 1986, המשיך לקוסטה ריקה ב-1990, ארצות הברית ב-1994, ניגריה ב-1998 ונבחרת סין ב-2002 ולמעט הטורניר האחרון, בכל אחד מהם הצליח להעפיל לנוקאאוט.


"מונדאיל 2022 יהיה הטורניר של ליאו מסי" (Bruna Prado/Getty Images)

מילוטינוביץ' המשיך ולא נמנע להשוות לדייגו מראדונה: "הזמנים אינם זהים. שניהם יוצאי דופן, כולם מדברים על דייגו אבל ליאו כבש המון שערים. לצד מראדונה היו המון שחקנים יוצאי דופן – מהשוער ועד לחלוץ. הנבחרת של 1986 הייתה המוכשרת ביותר מכיוון שלא היה אלוף עולם כמו דייגו מראדונה".

בתוך כך, ברצלונה ערכה משחק אימון פנימי לקראת משחק החזרה נגד מאיורקה ביום שבת. השחקנים חולקו לשניים – ל'אפורים' (שחקנים בולטים: אנטואן גריזמן, סחריו בוסקטס ואנדרה טר שטגן) ו'לצהובים' (שחקנים בולטים: פרנקי דה יונג, ג'רארד פיקה ולואיס סוארס). הצהובים ניצחו 1:3 והחלוץ מאורווגאי ששב מפציעה כבש את אחד השערים. ליאו מסי ונלסון סמדו לא שותפו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי