טוני אדאמס: ארסן ונגר חסם אותי בארסנל כי לא רצה שאאפיל עליו

ונגר. עקץ את השיפוט על הדרך
ונגר. עקץ את השיפוט על הדרך | צילום: Gettyimages

אגדת התותחנים ומנג'ר גרנאדה פרסם ביוגרפיה ונכנס בצרפתי: "הוא לא אוהב עוזרים עם אישות גדולה. כשהתעמתתי איתו הוא הכחיש ואמר שזה לא כמו שאני חושב"

(גודל טקסט)

בלם ארסנל לשעבר ומאמן גרנאדה כיום, טוני אדאמס, פרסם ביוגרפיה שכותרתו: "פיכח". בספר הוא מתאר את כל ההסתבכויות שלו כאשר היה שיכור, סבל מהתקפי חרדה ובעיות אחרות.


על במה זו הוא גם תוקף את ארסן ונגר שהיה המנג'ר שלו. "ניסיתי לחזור לארסנל ארבע פעמים ולא הצלחתי. אולי בגלל שהם כבר הציבו פסל שלי מחוץ לאיצטדיון והיה קשה לראות אותי חוזר. רציתי לחזור לצוות האימון, אבל כשוונגר לא הצליח לזכות בתואר הוא כנראה התקשה לראות אותי חוזר, אחרי שהייתי קפטן וזכיתי באליפויות".
 


עוד המשיך: "פטריק ויירה אמר לי פעם 'ונגר לא אוהב שחקנים עם אישיות גדולה וכאלה שיש להם היסטוריה בארסנל'. אולי איתגרתי אותו יותר מדי. הוא אהב עוזרים כמו פאט רייס וסטיב בולד שלא יאפילו עליו".


 

Arsenal boss Arsene Wenger 'essentially not a coach' – Tony Adams #arsenal#eplpic.twitter.com/9DFa2FacwO

— Football Pointer (@FootballPointer) May 19, 2017

אדאמס גם מתח ביקורת בעבר על ונגר ומזכיר אותה בספר: "אמרתי עליו שלמעשה הוא חלש באימון. הוא יותר סוג של מנהל מקצועי. הוא הצליח כשהיתה לו הגנה אנגלית וקישור והתקפה אקזוטיים מחו"ל. לדעתי אחרי שאשלי קול וסול קמפבל עזבו ב-2006, הרבה מהיכולת ההגנתית של ארסנל נעלמה". 


הבלם לשעבר מתח ביקורת על כמה שחקנים בסגל של ארסנל כיום: "גאל קלישי, הקטור ביירין וקיירן גיבס לא התקדמו כפי שהיה צריך ופר מרטסאקר לא קיבל סיוע".


אדאמס. ביקורת חריפה

ב-2012 אדמס ניסה לחזור, אבל ונגר חסם אותו. "שלחתי לונגר הודעה שפט רייס עוזב ואני רוצה להגיע. הוא אמר לי אני מקדם את סטיב בולד מהאקדמיה". אחר כך הצרפתי הפנה את אדאמס לאיבן גזידיס (היו"ר) וליאם בריידי שלטענתו בחרו את העוזר שלו, והניסיון של אדמס לא הצליח. אולי הוא יחזור כשוונגר יעזוב.


"נפגשתי איתו והוא אמר לי שיש לי פוטנציאל להצליח כמנג'ר, אבל אמרתי לו שהוא היה כנראה לא רוצה אותי והיה צריך להגיד לי את זה, הוא אמר 'זה לא נכון. זה לא כמו שאתה חושב". אדאמס סיפר על עוד שלושה מקרים בהם ניסה לחזור בתפקידים אחרים בארסנל, אבל לא התייחסו אליו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי