פוצ'טינו: "שוחחתי עם מוראטה, הוא לא רצה להתחרות בקיין"

אלברו מוראטה
אלברו מוראטה | Gettyimages

מנג'ר טוטנהאם, שעדיין לא צירפה שחקן הקיץ, אישר כי התעניין ברכישת החלוץ שחתם לאחרונה בצ'לסי עבור 70 מיליון ליש"ט: "הוא שאל 'בשביל מה אתה צריך אותי?'"

(גודל טקסט)

 טוטנהאם, סגנית האלופה מעונת הפרמייר-ליג האחרונה, עדיין לא צירפה אפילו שחקן אחד לקראת העונה שתצא לדרך רשמית בסוף השבוע הבא והיום התפרסמו בארגנטינה דיווחים כי השחקן הראשון שעשוי להצטרף הקיץ הוא ג'ובאני סימאונה, בנו של דייגו.

במקביל חשף המנג'ר מאוריסיו פוצ'טינו שהוא ניסה לצרף חלוץ אחר, שם גדול הרבה יותר – אלברו מוראטה, מי שהצטרף לצ'לסי לאחרונה עבור 70 מיליון ליש"ט מריאל מדריד.

לטוטנהאם לא מעט כסף כדי לחזק את הסגל, כידוע היא מכרה את קייל ווקר למנצ'סטר סיטי בעסקת ענק שצפויה כולל בונוסים ומענקים להיות גבוהה מ-50 מיליון ליש"ט, אולם פוצ'טינו רגוע ומבהיר פעם אחר פעם כי הקבוצה לא תמהר להתחזק ללא סיבה.

"זה מאוד קשה לשכנע שחקנים טובים להגיע כדי לעלות מהספסל", אומר הארגנטינאי בראיון ל"דיילי מייל", "מוראטה שאל אותי 'מדוע אתה צריך אותי אם יש לך את הארי קיין?'. חלוצים אומרים לעצמם 'בשביל זה אתה רוצה אותי, כדי לשבת על הספסל? אני לא יכול להתחרות עם קיין'. כך גם לגבי הוגו לוריס או כל שחקן הרכב אחר".


קיין. חלוצים פוחדים להתחרות מולו על דקות (AFP)

פוצ'טינו גם נאלץ להתייחס לכך שקבוצות אחרות דווקא כן הנחיתו שמות גדולים שלפחות בתכנון המקורי יישבו על הספסל והבהיר: "האוהדים שלנו יודעים שאנחנו לא קבוצה שיכולה להתחרות במנצ'סטר סיטי או במנצ'סטר יונייטד על שחקנים. אי אפשר להילחם איתן, אבל המחשבה שאנחנו לא רוצים שחקנים היא לא נכונה. זה לא קל, אבל הבעלים מעוניין לחזק את הקבוצה בדיוק כמוני".

ומה היה לו לומר על קייל ווקר שהיה למספר ימים המגן היקר בתולדות הכדורגל העולמי? "מנצ'סטר סיטי שילמה המון, כפי שעשתה עם שחקנים אחרים בעמדות אחרות כדי להצליח. אין ספק שהוא יהיה סיפור הצלחה בסיטי, אבל לדעתי ראינו אתו בשיאו בטוטנהאם".

לסיום אמר על הציפיות הגבוהות: "זה כמו פרדוקס הביצה והתרנגולת. לפני שלוש שנים שמעתי שטוטנהאם חייבת לשחק בליגת האלופות, אחרת לא נוכל לשמור על שחקני הסגל. עכשיו אנחנו שנתיים ברציפות באלופות ואני שומע שאנחנו צריכים לזכות בתארים. זה לחץ חיובי וחשוב שנבין שעלינו להיות חכמים כדי שנוציא את המיטב משחקנים כמו דלה עלי, הארי קיין, כריסטיאן אריקסן ואחרים. אלו שחקנים שרוצים לנצח".


מוראטה. לא מיהר לחתום בטוטנהאם, אך נחת בלונדון (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי