ונגר: סאנצ'ס מחויב לארסנל. לא חושב שהוא היה קרוב לסיטי

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | Gettyimages

התותחנים במצב רוח ירוד בפתיחת העונה, אך לשמחתם הכוכב הצ'ילאני נשאר במועדון. המנג'ר הוסיף: "מאמין שהוא ייתן מעצמו 100 אחוז עבור המועדון"

(גודל טקסט)
בארסנל מלקקים את הפצעים. פתיחת עונה קטסטרופלית, ניהול גרוע של שוק ההעברות, האוהדים מיואשים, אבל רק ארסן ונגר כרגיל אופטימי ללא תקנה.


המנג'ר בטוח שאלכסיס סאנצ'ס יחזור לארסנל וייתן מאה אחוז מעצמו עבור הקבוצה, על אף שנשאר בעל כורחו במועדון, בעוד ב"מירור" כתבו באירוניה "תרימו את הידיים אם אתם בטוחים שזה הולך לקרות". סאנצ'ס היה אמור לעבור למנצ'סטר סיטי בעסקה של 60 מיליון ליש"ט, אבל בגלל שתומה למאר לא הגיע ממונאקו סירב ונגר לשחררו. בהפסד האחרון, 4:0 לליברפול, נראה סאנצ'ס כשחקן הכי מיואש על מגרש.




בראיון ל-Bein, שם הוא משמש כפרשן, אמר ונגר: "סאנצ'ס מחויב במאה אחוז לארסנל. האינטרס של כל שחקן הוא לתת מאה אחוז מעצמו ואני מאמין בזה. ההעברה של סאנצ'ס לסיטי לא הייתה קרובה כל כך כפי שזה מצטייר". לפי ה"מירור" סוכנו של סאנצ'ס, פרננדו פליצ'ביץ', הגיע לסיכום עם ונגר שאם השחקן לא יימכר הוא יחזור וייתן את המיטב עד לקיץ 2018 בו יוכל לעזוב חופשי.


Saturday's SUN Sport: "Alexis Will Give 100%" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/XoqyPHDMio

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) September 1, 2017


בשבת ארסנל מארחת את בורנמות' כשצפויה אווירה לא קלה ב"אמירויות", הרי שהאוהדים מתוסכלים מהמצב. לתותחנים ברור שסאנצ'ס מתכוון לעזוב אחרי שדרש מהם 400 אלף ליש"ט כדי להאריך את חוזהו, זהו סכום בלתי אפשרי לתשלום עבור התותחנים, אבל הם גם מכחישים ידיעות לפיהן הצ'לאני יעשה שביתה איטלקית. ההסכמה של ארסנל למכור את סאנצ'ס לסיטי הייתה רק אחרי שמונאקו יצרה איתם קשר והציעה את למאר ב-90 מיליון ליש"ט. ארסנל הגישה הצעה נמוכה יותר, מונאקו סירבה וסיטי הייתה זאת ש"אכלה אותה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי