חצי חינם: המציאות שנשארו אחרי שנסגר חלון ההעברות בכדורגל העולמי

טורה
טורה | Gettimages

אקס ליברפול וארסנל מחפש בית, הגנאי שרק רוצה חום, הוולשי עם הזקן שכבר חוזר על ידי ג'ורדי והברכיים של הכישרון הענק מאיטליה. המדריך המושלם לשחקנים החופשיים - טביב, אלונה וגולדהאר שמעתם?

(גודל טקסט)
אבק חלון ההעברות של הקיץ התפזר ועכשיו זוהי שעתם של השחקנים החופשיים. נשארו לא מעט מציאות בשוק בלי חוזים בליגות הגדולות של אירופה. אז הנה לכם מספר שמות שלבטח יעניינו ואם בעלי הקבוצות בליגת העל יפתחו את הכיס, הם גם יוכלו לזכות בהם.



קולו טורה

גיל:36

קבוצה אחרונה: סלטיק

רזומה: מגן-בלם ואחיו של יאיא טורה ממנצ'סטר סיטי כבר בן 36, אבל יכול היה להיות בקלות להנהיג את אחת הקבוצות בארץ. ברנדן רוג'רס לקח אותו לסלטיק לזכר הימים הטובים, אבל כיום הוא מחפש קבוצה או לתלות את הנעליים.



קולו טורה, מחפש קבוצה (Gettyimages)


ג'ו לדלי 

גיל: 30

קבוצה אחרונה: קריסטל פאלאס

רזומה: הוולשי ששמו הוזכר גם במכבי תל אביב שוחרר מקריסטל פאלאס ביוני ועדיין לא מצא קבוצה. קרדיף ניסתה להחתים אותו ביום ההעברות האחרון, אבל הדבר לא צלח. היו לו הצעות גם מספרד, סין וטורקיה, אבל הוא דחה את כולן. שחקן מוכשר מאוד וסביר להניח שיימצא קבוצה.


יוסוף מולומבו

גיל: 30

קבוצה אחרונה: נוריץ'

רזומה: הקשר תוצר מחלקת הנוער של פאריס סן ז'רמן יליד קונו ושיחק עד לאחרונה בנוריץ' בצ'מפיונשיפ. הוא רק בן 30 ויש לו ותק של ארבע שנים בכדורגל האנגלי. פולהאם בדקה, אבל בינתיים לא חתם באף קבוצה.



מכבי תל אביב כבר גיששה, לדלי (Gettyimages)


סוליי מונטארי 

גיל: 33

קבוצה אחרונה: פסקארה

רזומה: הגנאי הוותיק נחשב לשם מאוד בנוף הכדורגל העולמי. גדל באודינזה, שיחק תחת אברם גרנט בפורטסמות' וגם היה כוכב בסרייה A במדי אינטר ומילאן. חתם אשתקד בפסקארה אבל נטש  באפריל האחרון לאחר שקראו לעברו קריאות בנאי. לאיטליה הוא כנראה לא יחזור ולמרות גילו 33 הוא יכול לתרום לכל קבוצה בארץ. 


אלברטו ג'ילרדינו

גיל: 35

קבוצה אחרונה: פסקארה

רזומה: החלוץ שהושווה בעבר לפיפו אינזאגי עדיין לא מצא קבוצה בגיל 35. שוחרר מפסקארה אחרי שלושה משחקים ואשתקד רשם 17 הופעות בלבד בסרייה A בלי לכבוש. זכה עם איטליה בגביע העולמי 2006 ואת השנים היפות עשה כמובן בפראמה, מילאן ופיורנטינה.



מונטארי, אולי מישהו ירים את הכפפה? (Gettyimages)


יאן קירשהוף

גיל: 26

קבוצה אחרונה: סנדרלנד

רזומה: הקשר ההגנתי שצמח במיינץ נרכז בעבר על ידי באיירן מינכן ולא הרשים. עבר לסדרלנד אשתקד והיה רחוק משיאו אבל בגיל 26 הוא בהחלט יכול להשתקם במקום אחר.


מתיאו פלאמיני 

גיל: 33

קבוצה אחרונה: קריסטל פאלאס

רזומה: כבר מזמן לא זקוק לכדורגל אחרי שהוא עשה כסף גדול מסטארט אפ שהקים במילאנו, אבל הניסיון שיש לו אחרי 168 משחקים ועשרה שערים במדי ארסנל ועוד חמש עונות במילאן הוא הסכים לשחק כמעט בהתנדבות בקריסטל פאלאס אשתקד. יכול לשדרג כל קבוצה בינונית בימינו, לא?



כסף לא חסר לו, פלאמיני (Gettyiamges)


צ'יקו פלורס 

גיל: 30

קבוצה אחרונה: לקוויאה

רזומה: מחפשים בלם? הספרדי הוותיק שגדל בקאדיס והספיק לשחק בקבוצת הבת של ברצלונה מגיע עם שלל עשיר של ניסיון בין היתר בגנואה, מיורקה וסוונזי. שיחק בשנים האחרונות בקטאר ובהחלט יכול לתת מענה לקבוצות שמחפשות חיזוק הוגן וזול/


ג'וזפה רוסי 

גיל: 30

קבוצה אחרונה: סלטה ויגו

רזומה: האיטלקי שגדל במנצ'סטר יונייטד ככישרון גדול כבר מעבר לשיא. חמש פציעות שריסקו לו את הקריירה ובעיקר את הברכיים ועדיין הוא כאן. שנים חלומיות בוויאריאל ותקופה טובה בפיורנטינה לא נשכחו. גם ארבעה שערים בסלטה ויגו אשתקד יכולים עדיין להשיב אותו לגדולה. בית"ר ירושלים יכולה לשים עליו את היד?



רוסי, מישהו מוכן להמר על הברכיים שלו? (Gettyimages)


ריקי למברט

גיל: 35

קבוצה אחרונה: קרדיף

רזומה: החלוץ הוותיק שפרח במדי סאות'המפטון ועבר בליברפול דעך בשנתיים האחרונות. אשתקד שיחק בקרדיף אבל לנו הוא מזכיר את ראדה פריצה. מישהו מתנגד לכזה חלוץ?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי