צפו: חמד כבש ב-1:3 של ברייטון, 1:2 לצ'לסי

חמד
חמד | Gettyiamges

החלוץ סיפק רגע גדול בניצחון על ווסט ברומיץ', גרוס כיכב עם צמד. מוראטה וקאנטה העניקו לאלופה 3 נקודות. טוטנהאם דרסה 0:3 את אברטון, גם ארסנל הסתדרה עם 0:3 מול בורנמות'

(גודל טקסט)
המחזור ה-4 בפרמייר-ליג נמשך הערב (שבת) אחרי שמנצ'סטר סיטי מחצה את ליברפול ע0:5. תומר חמד סיפק רגע גדול עם שער בכורה ב-1:3 של ברייטון על ווסט ברומיץ'. צ'לסי המשיכה לדהור עם 1:2 על לסטר, טוטנהאם הביסה 0:3 את אברטון מלאת הציפיות וגם ארסנל התאוששה עם 0:3 על בורנמות'.




לסטר – צ'לסי 2:1

צ'לסי ממשיכה לדהור. אחרי מעידה בפתיחת העונה, הבלוז ממשיכים להיראות טוב. אלברו מוראטה מספק את הסחורה ואנטוניו קונטה נושם לרווחה. נכון, זה לא קל לשחק אצל לסטר, האלופה לפני שנתיים, אבל החבורה מלונדון הוכיחה עליונות מהי. ריאד מאחרז שכמעט חתם אצל קונטה לפני תום החלון, ניסה לנצח על החברים שלו עם מתפרצות נהדרות, אבל בדקה ה-41 אלברו מוראטה סיפק שער שלישי העונה בנגיחה אחרי הרמה של ססאר אספיליקווטה והרגיע את קונטה. בדקה ה-50 אנגולו קאנטה ניצל חוסר עירנות של קספר שמייכל וכבש מול האקסית. בדקה ה-63 טיבו קורטואה הכשיל את ג'יימי וארדי ברחבה והחלוץ דייק והלחיץ את האורחים, אבל לא מעבר.




מוראטה מול מגווייר, שער שלישי העונה (Gettyimages)


ארסנל – בורנמות' 0:3

התותחנים שמו מאחור את ה-4:0 לליברפול. כבר אחרי שש דקות דני וולבק כבש בנגיחה אחרי בישול של סיאד קולשינאץ שעלה כמגן. אלכסנדר לקאזט הכפיל עם בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה בדקה ה-28. החלוץ האנגלי סגר עניין אחרי בישול מצוין של ארון ראמזי שחטף והותיר אותו רק לשלוח לפינה. הצ'ריז ממשיכים להיראות רע.




לקאזט, שוב פורע שטרות (Gettyimages)


אברטון – טוטנהאם 3:0

היום הגדול של הארי קיין. החלוץ הגיע ל-100 ו-101 שערי פרמייר-ליג והתרנגולים חגגו על הטופיז. החגיגה החלה בדקה ה-28 כשקיין שלח כדור ענק לרשת הגבוהה של ג'ורדן פיקפורד ששוב פישל בכיסוי. הגנת אברטון המשיכה לחלק מתנות, פיקפורד הדף רע וכריסטיאן אריקסן הנהדר כבש את השני בדקה ה-42. דקה בתוך המחצית השנייה הגיע השלישי. מהלך שהחל בקיין הסתיים בשער קל של קיין לאחר בישול של בן דייויס. טוטנהאם מוכנה למפגש עם דורטמונד בצ'מפיונס. אברטון, שתשחק בליגה האירופית מול אטאלנטה, רשמה משחק רביעי ללא ניצחון בכל המסגרות.


100 – Harry Kane has now scored 100 goals in all competitions for @SpursOfficial. Century. pic.twitter.com/l4pMrZsQDh

— OptaJoe (@OptaJoe) September 9, 2017



ברייטון – ווסט ברומיץ' 1:3

ניצחון בכורה ושערים ראשונים לשחפים בפרמייר-ליג ובניצוחו של שחקן אחד. פסקל גרוס הגרמני כיכב מול הבאגיס. בדקה ה-45 הוא קבע 0:1 למארחת עם שער ראשון שלה אי פעם בפרמייר-ליג, שתי דקות במחצית השניה והוא סיפק את השני שלו אחרי בישול של תומר חמד ובדקה ה-73 גם סיפק בישול לתומר חמד שלנו שעלה ב-11. החלוץ נגח חזק לפינה של בן פוסטר ורשם שער בכורה אישי בפרמייר-ליג. ג'יימס מוריסון עוד צימק, אך כריס יוטון יכול לחייך עם שלוש נקודות וגם חמד סימן "וי" כשהוא הישראלי הראשון שכבש בפרמייר-ליג מאז איתי שכטר שעשה זאת ב-2013 במדי סוונזי. חלוץ הנבחרת הוחלף בדקה ה-83 על ידי גלן מארי.



חמד, הרגע הגדול שלו (Gettyimages)


משחק נוסף:

סאות'מהפטון – ווטפורד 2:0

(עבדולאיי דוקורה 38, דריל ינמאט 66) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי