חמד ישוב להרכב, יוטון: "תומר צריך לתעל היטב את הכעס"

תומר חמד
תומר חמד | Gettyimages

חלוץ ברייטון סיים את עונש ההרחקה וצפוי לפתוח מול סאות'המפטון (ראשון, 15:30, ספורט1), לצדו של גלן מורי. יוטון החמיא: "בשורה נהדרת עבורנו שהוא יכול לשחק"

(גודל טקסט)

אחרי שלושה משחקי הרחקה, תומר חמד ישוב מחר (ראשון, 15:30, ספורט1) לסגל של ברייטון לקראת המפגש אצל סאות'המפטון. בתקשורת האנגלית טוענים כי הקאמבק של החלוץ לסגל של כריס יוטון יביא איתו אנרגיות חדשות ובנוסף בטוחים כי חמד יגיע עם מוטיבצית שיא כדי לחזור אל ההרכב.

כזכור, החלוץ הורחק בעקבות דריכה על ד'אנדרה ידלין ב-0:1 מול ניוקאסל, התנצל וחזה בשחפים מסתדרים בלעדיו. ברייטון אומנם נכנעה לארסנל, אך השיגה נקודה יקרה מול אברטון וחגגה עם 0:3 מרשים מול ווסטהאם. גלן מורי, שכבש צמד מול הפטישים, עשוי לשתף פעולה עם חמד.

לקראת המשחק סיפר יוטון: "זו בשורה נהדרת עבורנו שתומר יכול לשחק. אנחנו צריכים ליהנות מכל דבר שיכול להוציא ממנו את המיטב. חמד מרגיש שנעשה לו עוול וצריך לתעל את הכעס הזה למשחק טוב. גם לפני ההרחקה תומר שיחק טוב מאוד. כשאתה בכושר טוב, הדבר האחרון שאתה צריך זה היעדרות של חודש (ההרחקה ופגרת הנבחרות). חמד נראה טוב באימונים והוא ישוב לחדות שלו מול סאות'המפטון. חשוב שנשמור על הרגליים שלנו על הקרקע אחרי ההישגים במשחקים האחרונים". 


יחזור גם לכבוש? חמד (Gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי