מוריניו: אם הייתי חושב שזה גמור, הייתי בחופשה בברזיל

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

מאמן מנצ'סטר יונייטד לא מרים ידיים במירוץ האליפות למרות הפער הגדול מסיטי, וגילה שבאיי עלול לסיים את העונה. מאטה: "דה חאה הטוב בעולם כיום ולא מקבל את ההכרה שמגיעה לו"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד ניצחה בקושי 0:1 את בורנמות' משער של רומלו לוקאקו, שכבש לראשונה אחרי תשעה משחקים בליגה ובפעם השלישית ב-15 אחרונים, אבל מסתבר שלפחות לפי הסטטיסטיקה הצ'ריז הם היריבים האהובים על החלוץ הבלגי שכבש מולם בכל חמש הבעיטות האחרונות לשער שלהם, ארבעה שערים עבור אברטון ואחד כעת במדי יונייטד.


למרות הפער מהמוליכה מנצ'סטר סיטי, המנג'ר ז'וזה מוריניו טען: "לא מרים ידיים במירוץ לאליפות, שנגמר רק במאי. אם הייתי חושב שזה גמור הייתי היום בחופשה בברזיל או לוס אנג'לס. אנחנו משחקים משחק אחרי משחק והבא יהיה לא פחות קשה, בחוץ נגד ווסט ברומיץ' שצריכה נקודות". בנוסף הודה הפורטוגלי שהשחקנים שלו היו עייפים מהדרבי נגד סיטי:"אם היינו כובשים את השני זה היה הופך ללילה רגוע עבורנו. אני מרוצה משלוש הנקודות. זה היה משחק לא קל עבורנו".



"מירור" כתב שאומנם לוקאקו כבש את שער הניצחון, אבל מוריניו חייב הרבה לדויד דה חאה שהיה גיבור הערב: "דה חאה קיבע את מעמדו כאחד השוערים הטובים בעולם אחרי סידרת הצלות ענקיות". מבשל שער הניצחון חואן מאטה אמר אחרי המשחק על השוער: "הוא השוער הכי טוב בעולם כיום והוא לא מקבל את הקרדיט שמגיע לו", הקשר הספרדי התכוון לכך שבן ארצו לא נכלל ברשימת 15 השוערים המצטיינים של פיפ"א העונה, כאשר מי שזכה בתואר בסופו של דבר היה ג'אנלואיג'י בופון. הוא סיים רק 20 בתואר "כדור הזהב".


Romelu Lukaku has scored with each of his last five shots against Bournemouth in the Premier League.

⚽️⚽️⚽️⚽️ for Everton
⚽️ for Man Utd pic.twitter.com/PB06Bc0Gzn

— Match of the Day (@BBCMOTD) 13 בדצמבר 2017

בתוך כך מוריניו גילה לכתבים שבלם הקבוצה אריק באיי פצוע בצורה רצינית וזקוק לניתוח בקרסול. הוא הפסיד כבר שמונה משחקים במדי יונייטד אחרי שנפצע עם נבחרתו חוף השנהב בחודש שעבר. כעת, עלול המנג'ר הפורטוגלי לאבד אותו עד תום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי