מנצ'סטר סיטי תשחק מול וויגאן, צ'לסי תפגוש את האל

מנצ'סטר סיטי
מנצ'סטר סיטי | AFP

הגרלת שמינית גמר הגביע האנגלי פורסמה: מנצ'סטר יונייטד ממתינה למנצחת בין האדרספילד לברמינגהאם. בשלישי ב-21:45: ארסנל מול סוונזי, ב-22:00 בספורט2: ליברפול וקלופ ינסו להתאושש

(גודל טקסט)
המחזור ה-25 בליגה האנגלית יצא לדרך מחר, עם שלושה משחקים. במוקד: ליברפול תתארח אצל האדרספילד, ארסנל תפגוש את סוונזי וקריסטל פאלאס תפגוש לדרבי לונדוני את ווסטהאם.


סוונזי – ארסנל (21:45, ספורט1)
התותחנים מעודדים מרכישת פייר-אמריק אבומאיינג הצפויה והעלייה לחצי גמר גביע הליגה מול צ'לסי. במשחק הליגה האחרון הם גם ניצחו 1:4 את קריסטל פאלאס וארסן נגר הוכיח שיש חיים אחרי מכירת אלכסיס סאנצ'ס. הצרפתי דיבר על רכישת הנריק מחיטריאן ואמר: "רואים מיד שהוא שחקן מצוין". הארמני עשוי לרשום הופעת בכורה בארסנל מול הברבורים, שינסו להמשיך את הרנסנס שלהם אחרי שלא הפסידו כבר חמישה משחקים בכל המסגרות כולל ניצחון ענק על ליברפול. סוונזי עדיין במקום האחרון, אבל עם קרלוס קרבלחל נראים טוב יותר. ונגר אמר לקראת המשחק: "העובדה שליברפול הפסידה מולם צריכה להזהיר אותנו, כי אנחנו קבוצה התקפית כמוהם".



האדרספילד – ליברפול (22:00, שידור ישיר בספורט2, עם פריצות לווסטהאם – קריסטל פאלאס)
המייטי רדס ינסו להימנע מהפסד שלישי ברציפות אחרי ההפסד לסוונזי וההדחה מהגביע האנגלי מול ווסט ברומיץ'. מדובר במפגש קריטי עבור יורגן קלופ, שספג ביקורת קשה אחרי ההפסד לבאגיס כאשר חוסר הפעילות שלו בשוק ההעברות אחרי מכירת פיליפה קוטיניו פגע בליברפול. קלופ אמר לקראת המשחק: "הפתרון לעזיבת קוטיניו היא לא בשוק ההעברות כרגע". על עזיבת דניאל סטארידג' אמר: "זה ייתכן ולא שולל את ניוקאסל שמתעניינת בו", על טכנולוגיית ה-VAR בה השתמשו בגביע: "היא גזלה מאיתנו עשר דקות במחצית הראשונה במשחק האחרון". ממול, דיוויד ואגנר, ששימש כעוזרו של קלופ בדורטמונד, ונכנע לו 3:0 בסיבוב סיפר בסיום: "יש לי וליורגן חברות מיוחדת, אבל זה לא יעניין אותנו במשחק. נילחם על כל כדור". דני וויליאמס בספק, כשקונגולו טרנס יהיה כשיר.



ימשיכו לעבר עוד תואר? שחקני סיטי (AFP) 


מאוחר יותר, התקיימה הגרלת שמינית גמר הגביע האנגלי. במוקד: מנצ'סטר סיטי תפגוש את וויגאן, מנצ'סטר יונייטד ממתינה למנצחת בין האדרספילד לברמינגהאם וצ'לסי תנסה לצלוח קרב מול האל. תומר חמד ובירם כיאל יפגשו את קובנטרי. 


ההגרלה המלאה:

צ'לסי – האל סיטי
ווסט ברומיץ' – סאות'המפטון
האדרספילד/ברמינגהאם – מנצ'סטר יונייטד
לסטר – שפילד יונייטד
מילוול/רוצ'דייל – ניפורט/טוטנהאם
ברייטון – קובנטרי

שפילד וונסדיי – נוטס קאונטי/סוונזי
וויגאן – מנצ'סטר סיטי 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי