"עידן ונגר נגמר", דיווח: אברטון רוצה לצרפו בעונה הבאה

שחקני ארסנל מאוכזבים
שחקני ארסנל מאוכזבים | Gettyimages

האיש שהביא ב-1996 את המאמן הצרפתי לארסנל הודה: "השחקנים כאילו סיכמו על שביתה". באנגליה טוענים: הבעלים האיראני של הטופיז מעוניין להביאו. ונגר: "אני עדיין הבוס המתאים לתפקיד". צפו בתקציר ההפסד לברייטון

(גודל טקסט)
ההפסד של ארסנל 2:1 בברייטון אתמול (ראשון) הוריד את התותחנים לשפל שלא זכור כמותו וארסן ונגר נראה כעת במצב הכי גרוע שהיה אי פעם במועדון הלונדוני. בעונות הקודמות הוא הצליח לצאת מזה ברגע האחרון ונראה שהפעם רק זכייה בליגה האירופית יכולה להשאיר אותו עוד עונה בקבוצה, אבל התותחנים כל כך חסרי ביטחון שהם עשויים לעוף כבר מול מילאן בשמינית הגמר.


ונגר יכול להתעודד אם יקרא את ה"דיילי סטאר", שטען כי אם הוא יעזוב את ארסנל תציע לו אברטון חוזה לשנה הבאה. בטופיס מאמינים שהוא עדיין טוב יותר מסאם אלרדייס והבעלים האיראני של אברטון, מושירי, רוצה את המאמן הצרפתי. השניים מכירים זה את זה לאחר שמושירי החזיק בעבר 15 אחוז ממניות ארסנל.



זה היה הפסד שמיני של ארסנל בכל המסגרות מתחילת 2018, יותר מכל קבוצה אחרת בפרמייר-ליג. התותחנים השווו שיא שלילי של 81 שנה במועדון כשהפסידו בפעם הרביעית בחוץ מתחילת שנה קלנדרית. זה גם הפסד רביעי רצוף לקבוצה בכל המסגרות, לראשונה מאז 2002. אם יפסידו למילאן ב"סן סירו" בחמישי יהיה זה הרצף הכי גרוע של הקבוצה מזה 41 שנה. פיטר היל-ווד, ששידך בין ארסנל לוונגר ב-1996, כתב ל"דיילי מייל": "ארסן ונגר הראה קלאסה נוראית בברייטון בתגובה לאפוקליפסה מול סיטי. השחקנים נראו לי כאילו סיכמו על שביתה קטנה. בלי תשוקה, בלי אומץ. זה נגמר עבור ונגר והשאלה עד כמה זה יכול להתדרדר".


STAR SPORT: In the hiring line #tomorrowspaperstoday
️ ️ ️ pic.twitter.com/Akq4U0vZoS

— Helen Miller (@MsHelicat) March 4, 2018


בים ההסכמה שעידן ונגר נגמר יש איש אחד שבטוח כי הוא יכול להוציא את הספינה מהבוץ. זה, כמובן, המאמן עצמו שסיפק ציטוטים הזויים כמו: "אני עדיין הבוס הכי מתאים לתפקיד. יש לנו עוד סיכוי להוציא משהו מהליגה האירופית אם רק נחזיר לשחקנים את האמון בעצמם. כרגע אני לא מודאג מהעתיד שלי. הדאגה שלי היא להחזיר את ארסנל לנצח משחקים. כל עוד אני כאן אעשה את המיטב. חוסר הוודאות לא משפיע על השחקנים, חוסר הוודאות היחיד הוא היכולת שלנו. אני מספיק זמן בתפקיד כדי לדעת מה קורה. אני צריך להתרכז במה שחשוב. לא חושב שחסרים לנו מנהיגים על המגרש. חסר לשחקנים ביטחון ביכולתם".


If you want to win a game away of home in the best league in the world your GK can't concede 2 goals like I did today … it's simply not possible … The team fought back but the damage was done .

— Petr Cech (@PetrCech) 4 במרץ 2018


השוער פטר צ'ך העלה ציוץ בו האשים את עצמו: "אם אתה רוצה לנצח משחק חוץ בליגה הכי טובה בעולם אתה לא יכול לספוג שערים כמו שספגתי היום. זה בלתי אפשרי. הקבוצה לחמה בחזרה, אבל הנזק כבר נעשה".


אוהד ארסנל בדרישה חד משמעית. תתגשם בקרוב? (Gettyimages)אוהד ארסנל בדרישה חד משמעית. תתגשם בקרוב? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי