יוקאנוביץ' עלול לסיים את תפקידו: "אני תלוי בשחקנים"

יוקאנוביץ'
יוקאנוביץ' | AFP

מעמדו של מנג'ר פולהאם מעורער מתמיד אחרי ההפסד 1:0 להאדרספילד והירידה למקום האחרון: "זה כבר לא בידיים שלי, לא היינו מספיק נחושים". מנג'ר הקבוצה המנצחת ואגנר: "מהניצחונות החשובים בקריירה שלי"

קבוצות: פולהאם
(גודל טקסט)
פולהאם בצרות. הקבוצה הלונדונית ירדה אמש (שני) למקום האחרון בפרמיירליג אחרי ההפסד 1:0 להאדרספילד. מי שעלול לשלם במשרתו הוא המנג'ר של הקבוצה סלבישה יוקאנוביץ', שהעלה את הקבוצה בשנה שעברה מהצ'מפיונשיפ.


לאחר ההפסד, התייחס הסרבי למעמדו והאשים בין היתר את שחקניו במצב הקבוצה: "אני יודע שיכולים עכשיו לפטר אותי. אנשים יודעים איך אני עובד ומה המנטליות שלי, אבל זה כבר לא בידיים שלי. חלק מהג'וב הוא גם בידיים של השחקנים שלי שצריכים להביא את התוצאות. חלק אחר נמצא כמובן בידיים של אנשי הנהלת פולהאם. לא יודע אם הסיבה להפסד היא שלא התכוננו מספיק טוב או שלא הבנו עד כמה המשחק הזה חשוב. אני נשאר בטוח בעצמי ומאמין בעצמי וביכולות שלי. אעשה הכל כדי שנצא מהמצב הזה".


למאמן מכבי תל אביב לשעבר לא יהיה קל, כשהמשחק הבא של קבוצתו יהיה באנפילד מול ליברפול. קבוצתו רושמת כבר חמישה הפסדים רצופים, כשאחד נוסף ככל הנראה יביא לסיום דרכו בקבוצה. ב"דיילי מייל" נכתב שפולהאם נראתה רע מאוד והשחקנים לא נראו מאומנים. אפילו בחשבון הטוויטר הרשמי של הקבוצה פורסמה התנצלות כלפי האוהדים.



שחקני ליברפול. במחזור הבא יארחו את פולהאם האחרונה (gettyimages)


באנגליה גם דיווחו שיוקאנוביץ' רב עם עוזרו חביאר פאריירה, ביצע שינויים אמיצים בהרכב וחילופים אמיצים ושום דבר לא עבד. "השחקנים שלו לא מחויבים מספיק. הכסף שהושקע בקבוצה (למעלה ממאה מיליון ליש"ט בקיץ) ירד עד כה לטימיון". המנג'ר סיכם זאת כך: "אחרי המשחק השחקנים שלי דיברו ביניהם, אבל זה היה מאוחר מדי. היתה לנו הזדמנות לדבר בין 20:00 שעון לאנגליה ל-22:00, היינו צריכים לדבר ולא היינו מספיק אמיצים, מחוייבים ונחושים".


"My players had some words after the game between themselves, but it's a little bit late. We had the opportunity to do our talking between 8 o'clock and 10 o'clock."

Full reaction from @Jokanovic: https://t.co/08LD1NWBpLpic.twitter.com/IoK8XMA7yn

— Fulham Football Club (@FulhamFC) 5 בנובמבר 2018


לעומת יוקנוביץ', מנג'ר האדרספילד דיוויד ואגנר, עוזרו לשעבר של יורגן קלופ בדורטמונד אמר: "זה אחד הנצחונות הכי חשובים שלי בקריירה". השער שכבשה פולהאם אפילו לא היה מרגלי שחקן שלה אלא עצמי של טימותי פוסו-מנסה מפולהאם המושאל ממנ'סטר יונייטד. זה גם היה השער הבייתי הראשון של הקבוצה אחרי 659 דקות שלא כבשה עוד מהעונה שעברה בבית. אלפי אוהדי האדרספילד נותרו באיצטדיון אחרי המשחק דקות ארוכות והריעו לשחקנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי