פרמיירליג 2019: טוטנהאם וארסנל ינסו לפתוח שנה עם ניצחון

טוטנהאם
טוטנהאם | Gettyimages

השנה החדשה תיפתח בליגה האנגלית כשהתותחנים יארחו את פולהאם וינסו להתאושש מהחמישייה באנפילד. הספרס מגיעים לקרדיף ומקווים לחזור למסלול הניצחונות לאחר ההפסד לוולבס. אברטון תארח את לסטר

(גודל טקסט)
פסטיבל הכדורגל באנגליה לא נח לרגע. מחר (שלישי) יצא לדרך מחזור אמצע השבוע בפרמיירליג כאשר שלושה משחקים יתקיימו, בהם ישחקו שתיים ממאוכזבות המחזור האחרון טוטנהאם וארסנל, שהפסידו בגדול במשחק הקודם שלהן וינסו לחזור למסלול הניצחונות. ארסנל הובסה על ידי ליברפול 5:1 באנפילד, וטוטנהאם הפסידה בוומבלי 3:1 לוולבס.


ארסנל – פולהאם (17:00, שידור ישיר בספורט1)

ארסנל רוצה להרים את הראש אחרי שהובסה באנפילד 5:1 ותארח בדרבי לונדוני קטן את פולהאם שהחלה קצת להתאושש מפתיחת עונה קשה. מסוט אוזיל שלא שיחק באנפילד כנראה בגלל פגיעה בברך יעבור מבחן כשירות. נאצ'ו מונריאל עשוי לחזור אחרי פציעה משלו. סטפן ליכטשטיינר שהפגין יכולת נוראית נגד ליברפול מועמד לרדת לספסל. החלוץ אלכסנדר לאקזט מועמד לעלות ב-11 על חשבונו של פייר-אמריק אובמיאנג.


התותחנים יכולים להיות מעודדים מהעובדה שפולהאם לא ניצחה אותם מעולם במגרשם, בהייבורי או באמירויות ב-28 משחקים ו-114 שנים (23 נצחונות לארסנל, 5 תוצאות תיקו). קשה להאמין שהקוטג'רס יחוללו סנסציה ענקית וינצחו למרות שגברו בשבת על האדרספילד החלשה 0-1 בקרייבן קוטג'. אוניי אמרי אמר לקראת המשחק: "אנחנו צריכים להראות לאוהדים שלנו שאנחנו עומדים שוב על הרגליים אחרי התבוסה באנפילד". פולהאם בכל זאת ניצחה ביום הראשון של השנה החדשה את ארסנל וזה קרה ב-1966 בתוצאה 0:1 בקרייבן קוטג'. באוקטובר ארסנל הביסה בחוץ את פולהאם 1:5. ארסנל הפסידה בבית רק במחזור הראשון של העונה למנצ'סטר סיטי 2:0, בעוד שפולהאם שניצחה את האדרספילד במחזור האחרון, רשמה ניצחון שני בלבד ב-17 המשחקים האחרונים. עוד נתון לרעת השחקנים של ראניירי הוא שהמנג'ר שלהם לא ניצח ב-10 משחקים מול ארסנל (4 הפסדים, 6 תוצאות תיקו).



אוניי אמרי. "צריכים להראות לאוהדים שאנו עומדים על הרגליים" (Gettyimages)


קרדיף – טוטנהאם (19:30, שידור ישיר בספורט1)
טוטנהאם היתה אמורה להגיע למשחק הזה כשהיא עדיין במקום השני, אם היתה מנצחת את וולבס בוומבלי, אבל הזאבים הפתיעו אותה בניצחון ענק 1:3 וכעת קרדיף מאיימת לעשות אותו דבר אחרי שהפתיעה את לסטר בחוץ 0:1. מגן טוטנהאם סרג' אורייר יחזור לסגל אחרי פציעה ארוכה, אבל ויקטור ווניימה, מוסא דמבלה, יאן ורטונכן, אריק דייר ואריק לאמלה ימשיכו להיעדר בגלל פציעות. קרדיף רשמה ניצחון חוץ ראשון העונה וניצחה שלושה מארבעת משחקי הבית האחרונים שלה. לספרס זה מבחן אמיתי אחרי שספגו ביקורות על כך שהם לא מסוגלים לעמוד מנטלית כאשר הם נמצאים בריצה לאליפות. פרשנים אומרים שטוטנהאם יודעת לרדוף אחרי הגדולות מצוין, אבל כאשר היא עולה למקום שני ומתקרבת לראשון היא לא עומדת בלחץ.


מאוריסיו פוצ'טינו אמר: "משחק קשה נגד קבוצה לא קלה. צריך לשכוח את ההפסד לוולבס ולנצח את המשחק כדי לחזור. נצטרך הרבה אנרגיות בסיבוב השני וכדאי שלא נפסיד יותר נקודות ככל שזה ניתן". ניל וורנוק מנג'ר קרדיף אמר: "תוצאה אחת גרועה של טוטנהאם נחשבת בתקשורת כאסון, אבל זה מועדון מרגש עם עתיד גדול עוד יותר כשייכנסו לאצטדיון החדש שלהם. אני מעריץ את פוצ'טינו והצוות שלו".


38 – Tottenham Hotspur striker Harry Kane played more Premier League matches in 2018 than any other player (38). Constant. pic.twitter.com/9AVKfaB7lK

— OptaJoe (@OptaJoe) 31 בדצמבר 2018


טוטנהאם ניצחה את ארבעת המפגשים האחרונים נגד קרדיף, בשלושה מהם ניצחה 0:1. קרדיף לא ניצחה את טוטנהאם בששת המשחקים האחרונים בינהן בכל המסגרות. הארי קיין כבש 15 שערים ב-11 משחקי החוץ האחרונים של התרנגולים בליגה.



שחקני טוטנהאם. ינסו לפתח את השנה ברגל ימין (Gettyimages)


משחק נוסף: אברטון – לסטר (14:30, שידור ישיר בספורט1)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי