חלון ההעברות: מוראטה הושאל רשמית לאתלטיקו מדריד

אלברו מוראטה
אלברו מוראטה | האתר הרשמי

החלוץ הספרדי של צ'לסי עבר לקולצ'ונרוס. התקשורת בטורקיה מדווחת שקשר ש"מסי הטורקי" יעבור לאנפילד תמורת 17 מיליון ליש"ט, ראביו עשוי לעזוב את פ.ס.ז' לטובת המייטירדס. וגם: ההצעה שמכינה ריאל להזאר

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
חלון ההעברות בכדורגל האירופי ייסגר בסוף החודש, והתקשורת העולמית עדיין רועשת וגועשת בנוגע לעסקאות המתבשלות. ספורט1 מביא לכם את כל הספקולציות החמות, השמועות המרעישות וההחתמות שבדרך.


רשמי

* אתלטיקו מדריד הודיעה על השאלתו של אלברו מוראטה ל-18 חודשים מצ'לסי.החלוץ עבר אמש את הבדיקות הרפואיות ויוצג מחר (שלישי). במעמד החתימה אמר מוראטה: "התחלתי את קריירת הילדים שלי באתלטיקו מדריד, ומי שמכיר אותי יודע כמה המעבר הזה משמעותי עבורי". מוראטה ילבש את המספר 22 בקבוצה



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on





* המגן האיטלקי-ארגנטינאי של ברייטון, אזיקיאל שלוטו, שלא קיבל דקת משחק העונה במדי השחפים עבר בהשאלה עד סיום העונה לנועלת הטבלה בליגה בסיירה A, קייבו ורונה.



‼️✍️ Ufficiale: @GalgoSchelotto è di nuovo un giocatore dell'@ACChievoVerona!#BienvenidoDeVueltaGalgo

Il comunicato ufficiale  https://t.co/3ZDYqLyvUhpic.twitter.com/KCvzfgsmco

— A.C. ChievoVerona (@ACChievoVerona) January 28, 2019


* מלך השערים של הליגה הצרפתית בעונה 2010/11, מוסא סו שזכה באליפות אחת עם ליל ועוד אחת עם פנרבחצ'ה, חזר מסיבוב באיחוד האמירויות כדי לחתום בגזיאנטפ מצמרת ליגת המשנה בטורקיה.


Hele Bakın Kim Gelmiş @19Sowpic.twitter.com/SLoUACodBY

— Gazişehir Gaziantep FK (@Gaziantep_FK) January 22, 2019


* ערן זהבי יכול להיות מרוצה. מלך השערים של הליגה הסינית בעונה שעברה, וו ליי ששיחק בשנחאי SIPG וכבש 27 שערים במדיה, הצטרף לאספניול וילבש את חולצה מספר 24. 

#WuLeiPerico ⚪️

Benvingut!

¡Bienvenido!

Welcome!

欢迎!

https://t.co/qQXoNWPpVf#RCDE | #Volem | #EspanyoldeBarcelonapic.twitter.com/y5GSKl49sK

— RCD Espanyol (@RCDEspanyol) 28 בינואר 2019


* הקשר ההולנדי בן ה-32 איברהים אפלאי, בעברו בברצלונה, שוחרר מסטוק מליגת המשנה באנגליה.


Stoke City can confirm that Ibrahim Afellay's contract with the Club has been terminated by mutual consent.

➡️ https://t.co/FqzGY9BFTO#SCFC ⚪️ pic.twitter.com/P2zMcQJRTM

— Stoke City FC (@stokecity) January 28, 2019


* ליטו וידיגאל, מאמן מכבי תל אביב בעבר, מונה לאמן בואבישטה יומיים אחרי שהתפטר מסטובל. גם קבוצתו החדשה מסובכת בתחתית, במקום ה-15 כך שהיא רק שתי מקומות מעל הקו האדום. 

Lito Vidigal no Boavista até 2020: https://t.co/iXMXgx0Kgx via @YouTube

— Boavista FC (@boavistaoficial) 27 בינואר 2019


* רוי קין בן ה-47, הקשר האגדי שקריירת האימון שלו מתרכזת עד כה בעיקר בסיוע, הצטרף לנוטינגהאם פורסט וגם שם יהיה עוזר מאמן.

BREAKING: Nottingham Forest have confirmed the appointment of Roy Keane as assistant manager #ssnpic.twitter.com/9noTGBwB6r

— Sky Sports News (@SkySportsNews) January 28, 2019


שמועות
* מקסי גומס האורוגוואי, חלוץ סלטה ויגו, עשוי לחתום בווסטהאם תוך 24 שעות. הפטישים ישלמו פחות מסעיף השחרור שעומד על 50 מיליון יורו.


* בעיתון "אס" דווח שריאל מדריד תציע לצ'לסי 86 מיליון יורו על אדן הזאר בקיץ הקרוב, כשחוזהו של הבלגי יסתיים בקיץ 2020. לעומת זאת, בבירת ספרד ירדו מכריסטיאן אריקסן.


* פאריס סן ז'רמן העלתה את ההצעה שלה על אידריסה גוויה מאברטון ל-21.5 מיליון יורו, כשהטופיז מצידם לא ממהרים למכור את השחקן שמציג יכולת טובה מאז נרכש לפני שנתיים ב-6.7 מיליון יורו מאסטון וילה. מאמן פ.ס.ז' תומאס טוכל מהנהלת הקבוצה לזרז את הרכש שביקש, וקשרים נוספים שמועמדים להצטרף עם ליאנדרו פארדס מזניט ואלאן מנאפולי.



הזאר. ריאל מדריד מתכוננת לקיץ (Gettyimages)


* ב"ל'אקיפ" פורסם שאדריאן ראביו אמר שוב לא לטוטנהאם וברצלונה, באיירן מינכן, ליברפול וצ'לסי ינסו להחתימו בקיץ הקרוב, כשלפי הדיווחים הוא מעדיף דווקא את המייטירדס.



* בתקשורת הטורקית פורסם על כך שליברפול סיכמה על רכישת "מסי הטורקי", קשר טרבזונספור בן ה-19 עבדולקדיר אומור. הוא יסיים את העונה בטורקיה כאמור ואז יעזוב תמורת 17 מיליון ליש"ט.


* איבן פרישיץ' רוצה לעזוב את אינטר ולפי העיתון האיטלקי "ליברו" יש לו כבר סיכום בארסנל, אך הנראזורי לא רוצים למכור אותו. המאמן לוצ'אנו ספלטי השאיר אותו מחוץ להרכב בהפסד 1:0 לטורינו ולאחר המשחק אמר: "הוא יכול לרצות לעזוב, אבל יש לו חוזה בקבוצה שמשלמת לו שכר. אם הוא לא רוצה לתרום, מצדי שיישאר מחוץ להרכב. אין לי בעיה".


* אינטר בדרך להחתים את יאניק קראסקו מדליאן ייפאנג הסינית. מחירו של הבלגי עומד על 30 מיליון יורו, אבל לפי דיווחים באיטליה אינטר מציעה לשלב בעסקה את אנטוניו קנדרבה שאיבד את מקומו בהרכב.


* מילאן רוצה את חלוץ ברצלונה לשעבר שמשחק כיום בווטפורד, ג'רארד דאולופאו. הקבוצה האנגלית דורשת עליו 25 מיליון יורו על הספרדי שלבש בעבר את מדי הרוסונרי, שמצידם רוצים לצרפו רק בהשאלה עם אופציה לרכישה.



דאולופאו. ילבש בקרוב שוב אדום-שחור? (Gettyimages)


ריקרדו קווארסמה עוזב את בשיקטאש ועשוי לחתום בפורטו, בה שיחק בשתי קדנציות בעבר.


* מאמן ולנסיה מרסלינו אמר כי חלוצה המקסיקני של ווסטהאם, חאבייר הרננדס, רוצה לעבור לעטלפים בכל מחיר: "צ'יצ'אריטו הוא אופציה כל עוד החלון לא נסגר. הוא לא מקבל הרבה הזדמנויות בווסטהאם העונה, אבל ההעברה בינתיים מסובכת". 


* בספרד פורסם שריאל בטיס קרובה לצרף את חסה רודריגס מפאריס סן ז'רמן.


* ניוקאסל, קריסטל פאלאס, קרדיף וברנלי רוצות את יאניק בולאסי לאחר שאברטון הודיעה שהוא למכירה.



ראביו. רוצה לליברפול (Gettyimages)


* לסטר רוצה את הקשר הבלגי של מונאקו, יורי טילמנס, שלא ממש הצליח להתאקלם בקבוצה מהנסיכות.


* לפי "סקיי איטליה", נאפולי הציעה 30 מיליון יורו עבור רודריגו דה פול, קשרה ההתקפי הארגנטינאי של אודינזה.


* החלוץ השבדי ג'ון גידטי ששיחק בעבר בפיינורד, סלטה ויגו והעונה באלאבס נמצא בדרך לחזק את גאלטסראיי.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי