אלברו מוראטה עבר בדיקות רפואיות לקראת חתימה באתלטיקו

אלברו מוראטה
אלברו מוראטה | Gettyimages

הקהל בוונדה מטרופוליטנו הביע מחאה במהלך הניצחון של הקולצ'ונרוס 0:2 על חטאפה וביקש לתת הזדמנות לשחקנים מהאקדמיה. דייגו סימאונה: "מכבד את דעתם של האוהדים". מוראטה: "מה שהיה בעבר שייך לעבר"

(גודל טקסט)
אלברו מוראטה עבר הבוקר (ראשון) את הבדיקות הרפואיות בקליניקה של אוניברסיטת נבארה. "הכל בסדר תודה לאל", אמר החלוץ אחרי הבדיקות. ייתכן שמאוחר יותר כבר יתאמן עם אתלטיקו מדריד. דייגו סימאונה יוכל לבחון באיזה כושר הוא נמצא.


עם זאת, אוהדי אתלטיקו מדריד יצאו אתמול במהלך הניצחון על חטאפה 0:2 נגד החתמת מוראטה וצעקו למאמן ולמועדון להביא פחות שחקני רכש ולתת הזדמנות לשחקנים מהאקדמיה: "פחות מוראטה ויותר בורחה גארסס (חלוץ אתלטיקו מדריד ב'). גארסס המכונה בקרב הקהל "פרננדו טורס החדש", שיחק פעם אחת בבוגרים וכבש בתיקו 1:1 נגד אייבר בספטמבר. האוהדים חושבים שהוא לא פחות טוב ממוראטה, שהייתה לו חצי עונה גרועה בצ'לסי.


מוראטה אמור לסגור את ההשאלה שלו ל-18 חודשים מצ'לסי, ואם הכל יהיה כשורה החלוץ יסיים את ההעברה שלו מחר ויוצג רשמית כשחקן הקבוצה. ב"מארקה" נכתב שמוראטה יצטרך לכבוש את ליבם של חלק מהאוהדים שלא מרוצים כלל מבואו. דייגו סימאונה אמר אחרי המשחק במסיבת העיתונאים: "אני תמיד מכבד את דעתם של האוהדים, אבל אני מחפש חלוצים שיוכלו לשרת את הקבוצה".


Álvaro Morata has just arrived in Madrid to sign as new Átletico player. His contract has been signed. Loan + buy option around €50M agreed with Chelsea. Here we go! #CFC#Atleti#Chelsea

— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) 27 בינואר 2019


מוראטה אמר לכתבים אתמול בלילה: "אני מרוצה מאוד האנשים שתמיד היו איתי יודעים מה אני מרגיש ואיך ארגיש מחר. זה נורמלי שיש אנשים עם מחשבות שונות לגבי הגעתי. התחלתי לשחק בנוער של אתלטיקו מדריד ואנשים שיודעים מהיכן הגעתי ומכירים את הסיפור שלי ומה זה אומר עבורי כעת לחזור לקבוצה גם יודעים כמה זה חשוב לי. מה שהיה בעבר (שיחק בריאל מדריד) שייך לעבר".


לפי "מארקה", העסקה הייתה מסובכת מאוד וכמה קבוצות היו מעורבות בה, אחרי שהיה צורך בהעברת גונסלו היגוואין לצ'לסי והחתמת כשישטוף פיונטק במילאן. בנוסף, אתלטיקו היתה צריכה להיפטר מכמה שחקנים כדי להקטין את השכר שהא משלמת, כאשר ז'לסון מרטינס אמור להיות מושאל היום למונאקו. כעת בקבוצה צריכים להחליט איזה שחקן נוסף הם משחררים כשעם בואו של מוראטה יהיו במועדון שישה חלוצים. הקבוצה רוצה להעביר את ניקולה קליניץ' בהשאלה, אבל הקרואטי דווקא רוצה להישאר. דייגו קוסטה שעבר ניתוח כבר חזר לאימונים ואמר לחבריו שהוא רוצה להיות כשיר לדרבי נגד ריאל מדריד ב-9 בפברואר.



אלברו מוראטה. "מה שהיה בעבר שייך לעבר" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי