ראשפורד פירגן לפוגבה: "יכול למסור כדורים כאלה כל היום"

פול פוגבה
פול פוגבה | Gettyimages

החלוץ האנגלי הצעיר שרשם את ההופעה המאה שלו ביונייטד אמר על הקשר הצרפתי: "צריך לקבל חופש פעולה". סולשיאר: "לא שלטנו במשחק במחצית השנייה כמו שאני אוהב, ועדיין לקחנו שלוש נקודות"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד ניצחה אתמול (ראשון) בקינג פאוור את לסטר 0:1 והמזל של אלכס פרגוסון דבק גם בחניך שלו אולה גונאר סולשיאר, שרשם משחק עשירי ללא הפסד עם תשעה ניצחונות ותיקו אחד בכל המסגרות, וניצל ברגע האחרון משוויון כאשר בלם לסטר הארי מגוויאר החמיץ שער בטוח בזמן פציעות. השדים האדומים לא הציגו משחק טוב, אבל כרגיל הקבוצות שמצליחות צריכות לדעת לנצח גם במשחקים כאלה. מרקוס ראשפורד כבש בדקה העשירית את שערו התשיעי העונה אחרי שפול פוגבה הקפיץ לו כדור ובישל בפעם החמישית בעידן המאמן הנורבגי הגיע. מאז שסולשיאר הגיע, יונייטד השיגה ארבע נקודות יותר מכל קבוצה אחרת בפרמיירליג.


מאז שהגיע מרקוס ראשפורד ליונייטד בפברואר 2016 הוא כבש 26 שערים בליגה, יותר מכל שחקן אחר בקבוצה. אתמול החלוץ רשם את ההופעה המאה שלו והוא השחקן השני הכי צעיר בתולדות המועדון שעשה זאת בפרמיירליג בגיל 21 ו-95 ימים, רק ראיין גיגס עשה זאת בגיל קצת יותר צעיר (21 ו-74 ימים). יונייטד גם צברה לראשונה מאז 2012 חמישה נצחונות חוץ בכל המסגרות.


1⃣0⃣0⃣ @PremierLeague appearances.

2⃣1⃣ years old.

@MarcusRashfordpic.twitter.com/sSu6uTnbR2

— Manchester United (@ManUtd) 3 בפברואר 2019


המאמן אולה גונאר סולשיאר חשף שראשפורד שיחק כמעט כל המשחק עם "רגל עץ" שהיא חבלה בשריר הארבע ראשי ולדבריו "למרות זאת כבש את שער הניצחון". הנורבגי שיבח את שיתוף הפעולה בין פול פוגבה לראשפורד: "שחקנים טובים הופכים אחד את השני לטובים יותר. ראשפורד הולך ומשתפר והיה יכול לכבוש בין הרגליים של קספר שמייכל. המסירה של פוגבה היתה פנטסטית וראשפורד היה יכול לכבוש שער אחד לפני כן".


יונייטד הגיעה למשחק אחרי תיקו 2:2 מול ברנלי ומשחק ראשון תחת סולשיאר ללא ניצחון, אבל המנג'ר אמר: "השחקנים נתנו את התשובה המושלמת לתיקו הזה. היכולת שלנו נחלשה במחצית השנייה, אבל היתה לנו פתיחה מצוינת למשחק. זה חשוב נגד קבוצה כמו לסטר שאוהבת לשחק נגדך במתפרצות. במחצית השנייה התעסקנו יותר עם התוצאה מאשר עם היכולת שלנו וראו את זה. לא התמסרנו כרגיל ולא שלטנו במשחק בחצי השני כמו שאני אוהב, אך עדיין אתה עם שלוש נקודות במשחק חוץ אחרי האכזבה ב"אולד טראפורד". אני חושב שזה הישג מעולה".


המאמן גילה ששוחח לפני המשחק עם הבלם אריק באיי וביקש ממנו לשחק יותר באחריות ושיבח בסיום את ההגנה ששמרה על רשת נקייה: "חשוב שחזרנו לשמור על רשת נקייה. כשיש לך שחקנים מהירים למעלה כמו ראשפורד, פוגבה, אנתוני מרסיאל ואלכסיס סאנצ'ס, יש לך צ'אנס גדול לנצח משחקים. זה הבסיס שלנו עם שוער והגנה טובה. לדויד דה חאה היו שתי הצלות גדולות. בהגנה מנענו מג'יימי וארדי להגיע ליותר הזדמנויות".


No Frenchman has more @premierleague goals (9) or assists (8) than @ManUtd's @paulpogba this season

Keeping that Russia form rolling … pic.twitter.com/ngyeP3xgzy

— FIFA World Cup (@FIFAWorldCup) 3 בפברואר 2019


פול פוגבה מיצב את עצמו כצרפתי מספר אחד בפרמיירליג אחרי שכבש תשעה שערים העונה בליגה ובישל עוד שמונה (שישה וחמישה בהתאמה תחת סולשיאר). ראשפורד והוא מהווים את אחד הצמדים הכי משובחים בליגה מאז בואו של הנורבגי, וראשפורד יודע למי הוא צריך להודות אחרי שאמר על פוגבה: "אם אפשר לתת לו חופש פעולה כמה שיותר, הוא ימסור את המסירות האלה כל היום והוא יימצא אותך", אמר ל"סקאי ספורט" והוסיף: "אנחנו מנסים להשתפר כל הזמן והתוצאה הקודמת לא הייתה מה שרצינו. היינו צריכים להשתפר בסוג אחר של משחק. היה לנו קשה ככה שניצחון בכזה משחק הוא הישג". על העובדה שהוא משחק כעת כחלוץ מספר 9 בניגוד לאגף אצל ז'וזה מוריניו אמר: חשוב לדעת לשחק טוב בכל העמדות בהתקפה. שיחקתי כבר בכל התפקידים ואני מאושר".




 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי