גווארדיולה תקף את התקשורת: "יש לי חוזה במנצ'סטר סיטי ואכבד אותו"

סטרלינג
סטרלינג | Gettyimages

המאמן לא אהב את הפרסומים שקישרו אותו ליובנטוס: "יש חוזה לעוד שנתיים עם אופציה לשנה שלישית". וגם: הנתונים המדהימים של סטרלינג, שבכל 34 המשחקים האחרונים בהם כבש, הקבוצה ניצחה

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי הגבירה את הלחץ הפסיכולוגי על ליברפול שתשחק היום מול ברנלי (13:50, שידור ישיר בספורט1) אחרי שניצחה אתמול את ווטפורד 1:3 באיתיחאד ופתחה פער של ארבע נקודות על המייטירדס שמגיעים לשבוע מכריע מאוד, יחד עם הגומלין נגד באיירן מינכן בליגת האלופות ביום רביעי. לצד שמחת הניצחון, המאמן פפ גוארדיולה כעס במסיבת העיתונאים על הפרסומים השונים שקישרו אותו ליובנטוס.


פפ גווארדיולה כעס מאוד על הידיעות הידיעות האלה: "יש לי עוד שנתיים במנצ'סטר סיטי, עם אפשרות וציפייה לשנה אחת נוספת, ואני לא הולך לשום מקום אלא אם יחליטו לפטר אותי. אני נשאר כאן ולא הולך ליובנטוס".



המאמן אמר כי הידיעות נולדו ברשתות החברתיות והפנה אצבע מאשימה: "אני לא מזלזל בהן. יש להן היום משקל רציני והשפעה, אבל לא מבין למה המדיה שיש לה עיתונים ואתרים רשמיים הולכת בעקבותיהם. מה אין יותר כתבים ותחקירנים שיידעו מה האמת? היו צריכים להתקשר לכולם ולוודא. מאוד מצטער עבור מאסימילאנו אלגרי שנאלץ לשמוע על ידיעות כאלה בתקשורת כי הוא חבר טוב שלי. זו הבעיה שלכם העיתונאים אם איזה צייצן יגיד שאני הולך לאמן את נבחרת ארה"ב אתם תיתנו את זה מיד בעיתון. אם אתם מתבססים על הטוויטר ואחר כך אני קורא את הידיעות בעיתונים עם הדפים הגדולים אז יש לכם בעיה קשה". 

 


34 – Raheem Sterling has ended on the winning side in the last 34 matches he's scored in for Manchester City in all competitions. Charm. pic.twitter.com/GV3IeAPOBR

— OptaJoe (@OptaJoe) 9 במרץ 2019


בליברפול בוודאי לא אהבו לראות את החלוץ שלהם לשעבר ראחים סטרלינג כובש שלושער ב-13 דקות במחצית השנייה. ב"סאנדיי מירור" נכתב שהעלייה המטאורית של סטרלינג לא מסתיימת. הוא מועמד ודאי לשחקן השנה והעובדה שפפ בחר להחליף אותו לאחר 60 דקות כדי שינוח לקראת הגומלין נגד שאלקה בליגת האלופות, לאחר שסיטי ניצחה 2:3 במשחק הראשון, אומרת עד כמה הוא שחקן חשוב.


השער הראשון של סטרלינג נכבש מעמדת נבדל ברורה לפי שופט הכדורגל בעבר כריס פוי שטען כי ברגע המסירה של סרחיו אגוארו סטרלינג היה בעמדת נבדל ברורה. סטרלינג, עבורו זה היה השלושער הראשון העונה, הגיע ל-18 שערים בכל המסגרות. האנגלי מחזיק בנתון מדהים: הוא ניצח ב-34 המשחקים האחרונים בהם כבש. אגוארו בירך את סטרלינג ברשתות החבריות על השלושער שכבש.



מנצ'סטר סיטי. ניצחון שמלחיץ את ליברפול (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי