סולשיאר: "אני מצפה לזכות עם מנצ'סטר יונייטד בפרמיירליג"

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | Gettyimages

לאחר ההודעה הרשמית על מינויו, הנורבגי דיבר: "אחת השיחות הראשונות שעשיתי היו לסר אלכס". רכש: "דיברתי על כך עם ראשי המועדון". ברצלונה ברבע הגמר: "זה כמו הר לטפס עליו, אבל טיפסנו כבר על כמה העונה"

(גודל טקסט)
מוקדם יותר היום (חמישי) הודיעה מנצ'סטר יונייטד על מינויו של אולה גונאר סולשיאר למנג'ר הקבוע של הקבוצה בשלוש שנים הקרובות, זאת לאור ההצלחה הגדולה מאז החליף את ז'וזה מוריניו שפוטר לפני שלושה חודשים. הנורבגי, שהעלה את השדים האדומים לרבע גמר ליגת האלופות ורשם ריצה נפלאה בפרמיירלייג, דיבר על הכל ולא הנמיך ציפיות.


התחושות לאחר המינוי: "אנשים אומרים שזו 'משרת החלומות'. עבורי זה נכון יותר מאשר עבור כל אחד אחר. זה תמיד היה בראש שלי בתור חלום גדול. זה כבוד גדול להוביל את המועדון הנפלא הזה קדימה. שוחחתי עם סר אלכס פרגוסון לאחר ההודעה הרשמית, אך אני לא מתכוון לחשוף את מה שנאמר, אני רק יכול לספר לכם שזו אחת השיחות הראשונות שעשיתי".


החודשים הראשונים בתפקיד: "כשהגעתי היינו במרחק של 11 נקודות מליגת האלופות. עכשיו, אחרי שלושה חודשים, יש לנו סיכוי נהדר לסיים במקום השלישי או הרביעי וזו המטרה שלנו בטווח הקצר. אני חושב שהחיוך חזר לפנים של השחקנים. יצרנו אווירה שכל השחקנים רוצים להיות חלק ממנה. נתתי להם את החופש להיות הכי טובים שהם יכולים".


The new first-team manager of Manchester United: Ole Gunnar Solskjaer. #OlesAtTheWheel#MUFCpic.twitter.com/8PrTA1Wn8C

— Manchester United (@ManUtd) March 28, 2019


האם המינוי הקבוע יוביל לכך ששחקנים ירצו להישאר במועדון: "את זה תצטרכו לשאול אותם, אבל כמובן שזה עוזר לכל שחקן להחליט על עתידו כשהוא יודע מי יהיה המנג'ר שלו בעונה הבאה. אנחנו מנהלים מגעים עם מספר שחקנים לגבי המשך דרכם ואני מקווה שנוכל להודיע על חלק מהם באופן רשמי בקרוב".


איך הגיבו השחקנים להודעה: "הייתה לנו שיחה נהדרת היום, שיחה באמת נפלאה, אבל חלק גדול ממנה היה על משחק הליגה הקרוב נגד ווטפורד. כבר התרגלנו לעבוד ביחד וההבדל היחיד הוא שעכשיו הם יודעים שאני הולך להיות איתם קצת יותר זמן".


איך הוא מתכנן להחזיר את מנצ'סטר יונייטד לצמרת הכדורגל העולמי: "צעד אחר צעד, אי אפשר לעשות שינויים קיצוניים בזמן קצר. מנצ'סטר יונייטד זה מועדון עצום עם מסורת מפוארת. נצטרך להתאים את האנשים הנכונים לתפקידים הנכונים, אבל אני חייב להגיד שאין לנו זכות להתלונן, זה מועדון שמתקדם ועובד בצורה נפלאה".


The boss #OlesAtTheWheel#MUFCpic.twitter.com/PkUrixF5YG

— Manchester United (@ManUtd) March 28, 2019


המטרות: "אני מודע למסורת של המועדון הזה ואני רוצה להצליח ולזכות איתו בתארים. אני מתכוון להישאר מי שאני ומצפה לאתגר הגדול שעומד בפני. השחקנים יודעים מה הציפיות שלי מהם ואני רוצה שאנחנו נהיה הקבוצה שעובדת הכי קשה באנגליה. כמובן שאנחנו מצפים לזכות בפרמיירליג, אנחנו רגילים לזה ועשינו את זה כל כך הרבה פעמים לאורך ההיסטוריה".


רבע גמר ליגת האלופות נגד ברצלונה: "הולך להיות קשה, אבל אני מאמין שיש לנו סיכוי. זה כמו לטפס על הר, אבל טיפסנו כבר על כמה הרים מאז שהגעתי".


שחקני רכש: "דיברתי עם ראשי המועדון על איך אני חושב להוביל את המועדון קדימה. זה לא אומר ששוחחנו על איקס כסף או איקס שחקנים. ישבנו ודיברנו, זה לא יהיה פשוט, אבל אנחנו נבצע עסקאות בקיץ. חשוב שנעלה לליגת האלופות וכך שחקנים גדולים ירצו להצטרף. שמות של הרבה שחקנים נכתבו בתקשורת וסוכנים של לא מעט מהם שוחחו עם ראשי המועדון שלנו והביעו נכונות להגיע. אני בטוח שכאשר נקבל החלטות, דברים יתחילו לזוז".


Ole's at the wheel! We can confirm that Ole Gunnar Solskjaer has been appointed as #MUFC manager.

— Manchester United (@ManUtd) March 28, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי