צפו בתקציר: סיטי ניצחה 0:2 את קרדיף, ניצחון היסטורי לטוטנהאם באצטדיון החדש

קווין דה בריינה
קווין דה בריינה | Gettyimages

הסיטיזנס ניצחו 0:2 את הוולשים במשחק החסר וחזרו למקום הראשון בטבלה, דה בריינה כיכב. טוטנהאם ניצחו במשחק הבכורה באצטדיון החדש, צ'לסי דרסה את ברייטון 0:3

(גודל טקסט)
משחקי השלמה נערכו הערב (רביעי) בליגה האנגלית יממה לארח הסנסציה הגדולה אמש בה מנצ'סטר יונייטד נכנעו 2:1 לוולבס. במשחק המרכזי של, מנצ'סטר סיטי ופפ גווארדיולה רצו לחזור למקום הראשון בטבלה רגע לפני שמאבק האליפות מגיע לשיאו. במקביל, טוטנהאם ערכה את משחק הבכורה שלה באצטדיון החדש כשאירחה את קריסטל פאלאס, בעוד צ'לסי אירחה את ברייטון.


מנצ'סטר סיטי – קרדיף 0:2
ללא סרחיו אגוארו (מנוחה), ראחים סטרלינג וקייל ווקר שפתחו על הספסל, הוולשים חשבו שיוכלו לחולל הפתעה נגד החניכים של פפ גווארדיולה, אך כבר בשלב מוקדם של המשחק גילו שזה לא המקרה. קווין דה בריינה קיבל מסירת עומק מלאפורט, ומזווית כמעט בלתי אפשרית שלח פצצה לחיבור הקרוב של השוער. 0:1 לסיטי.


הסיטיזנס לא עצרו בראשון, גבריאל ז'סוס החטיא בלי הפסקה, אך בדקה ה-44 הברזילאי פיצה ושלח כדור רוחב נהדר שהשאיר את לירוי סאנה מול השער. הגרמני לא חשב פעמיים והכפיל את היתרון. 0:2 לסיטי במחצית. במחצית השנייה הכחולים הורידו הילוך עד לסיום, ושמרו על התוצאה. הסיטיזנס חוזרים למקום הראשון בטבלה על חשבון ליברפול ומנצחים 0:2 בסיום.





FULL-TIME | 3️⃣ points in the bag!

2-0 #MCICAR#mancitypic.twitter.com/9izzvnpzpA

— Manchester City (@ManCity) April 3, 2019



צ'לסי – ברייטון 0:3 (צפו בתקציר)
מאוריציו סארי והבלוז אירחו הערב את ברייטון במטרה להשיג 2 ניצחונות רצופים. סארי עלה בהרכב עם ז'ירו והודסון-אודוי, בעוד היגוואין, קובאצ'יץ' ו-וויליאן נשארו על הספסל. מנגד, בירם כיאל פתח את המשחק על הספסל.


בדקה ה-38, הודסון-אודוי פרץ מהאגף בדריבל נפלא, העביר כדור רחוב והחלוץ הצרפתי דחק את הכדור לרשת. 0:1 לצ'לסיבמחצית. בדקה ה-60 בתום מבצע קבוצתי יפהפה של הבלוז, רובן לופטוס צ'יק מצא את הזאר ששלח בעיטה אדירה מחוץ לרחבה היישר לחיבורים 0:2 לצ'לסי.



And at the other end during that goal spree for the Blues… #CHEBHApic.twitter.com/11I4TIGGwm

— Chelsea FC (@ChelseaFC) April 3, 2019



4 דקות לאחר מכן, התהפכו היוצרות. הכוכב הבלגי מסר בנגיעה ללופטוס צ'יק, ששיחרר פצצה לחיבור הימני מקצה הרחבה. 0:3 לצ'לסי בסיום.




Just incredible.#SpursAreHome ⚪️ #COYSpic.twitter.com/c4Z1paLU64

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) April 3, 2019


טוטנהאם – קריסטל פאלאס 0:2 (צפו בתקציר)
בכורה מוצלחת לתרנגולים באצטדיון החדש. לאחר טקס מרגש בפתיחה, אל מול 62,000 אוהדים, טוטנהאם רשמה ניצחון חשוב וחזרה באופן זמני לפחות, למקום ה-3 בטבלה על חשבון היריבה העירונית. 


על שער הבכורה באצטדיון החדש רשום לנצח יונג מין-סון, שלאחר 55 דקות קיבל כדור מאריקסן, כדרר אל קצה הרחבה ושלח בעיטה שטוחה וחדה לפינה השמאלית. 0:1 לטוטנהאם. בדקה ה-81, הארי קיין ניסה לפרוץ מהקו ומעד ברחבה, כריסטיאן אריקסן השתלט מהר על הריבאונד ובעט מקרוב. לשוער לא היה סיכוי. 




Welcome home, boss.#SpursAreHome ⚪️ #COYSpic.twitter.com/YJJZJ6wtnl

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) April 3, 2019

HISTORY. ⚽#SpursAreHome ⚪️ #COYSpic.twitter.com/maHPrZz7NH

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) April 3, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי