סולשיאר התנצל. גארי נוויל רתח: "יש הרבה עשבים שוטים"

סולשיאר מאוכזב
סולשיאר מאוכזב | Gettyimages

מנצ'סטר יונייטד בהלם לאחר התבוסה 4:0 בגודיסון פארק. הנורבגי נשאל האם השחקנים מתאמצים מספיק ואמר: "אתם צריכים לשאול אותם. אתה לא יכול לשנות את כל הסגל שלך". ב"סטאר" נכתב: "תשתפרו או שנשלח אתכם החוצה"

(גודל טקסט)
יממה לאחר התבוסה 4:0 באברטון במשחק אומלל בו נראתה מנצ'סטר יונייטד אפילו יותר גרוע מאשר בתקופתו של ז'וזה מוריניו המושמץ, ושברה כמה שיאים שליליים – השדים האדומים מנסים לעכל את מה שקרה. ובעיקר: חושבים איך להתאושש כשבעוד יומיים מחכה להם מנצ'סטר סיטי בדרבי הגדול באולד טראפורד. הנחמה היחידה של הקבוצה מתיאטרון החלומות היא שארסנל נכנעה אתמול לקריסטל פאלאס, והפער בין הקבוצות עומד על שתי נקודות בלבד.


המאמן אולה גונאר סולשיאר שספג את התבוסה הקשה ביותר מאז מונה למאמן הקבוצה, היה נבוך: "אני רוצה להתנצל בפני האוהדים, הם הדבר הטוב היחיד מהמשחק אתמול. אברטון הייתה טובה בכל הפרמרטרים. המשחק השתבש כבר משריקת הפתיחה, זו הייתה הופעה לא ראויה לקבוצה הזו". סולשיאר ניסה לשדר אופטימיות ואמר: "אנחנו מתנצלים בפני כל מי שקשור למועדון, יש לנו הזדמנות לתקן ביום רביעי". המאמן שלח רמז לעתיד: "אתה לא יכול לשנות את כל הסגל שלך, נעשה את זה צעד אחר צעד. אני הולך להצליח פה ויש שחקנים שלא יהיו חלק מזה".


האורחת רצה שמונה קילומטרים פחות אך הנורבגי טען שקבלת ההחלטות הייתה איומה באותה מידה כמו מימד ההשקעה. כשנשאל האם השחקנים שלו משקיעים מספיק, ענה: "אתה צריך לשאול אותם, כמובן שאם שחקן רוצה לשחק במועדון הזה, הוא חייב לתת יותר. אני רוצה שהקבוצה שלי תעבוד הכי קשה בליגה. לא משנה כמה כישרון יש לך, אתה צריך להשקיע יותר מכל אחד אחר. ככה היינו עם פרגוסון – ראיין גיגס, דיוויד בקהאם, גארי נוויל, דניס ארווין. 



'You can see the tears in his eyes' – #MUFC fans on Solskjaer #EVEMUNhttps://t.co/xImZf5IVey

— Daily Star Sport (@DailyStar_Sport) April 21, 2019


השוער דויד דה חאה ששימש אתמול כקפטן אמר ש:"לא יכול להסביר במילים" מה שהוא מרגיש לאחר התבוסה. "כקפטן, אני רוצה לומר שההופעה היום ולא רק התוצאה, לא עולה בקנה אחד עם הסטנדרט הצפוי כשאתה לובש את החולצה הזו. אנחנו יודעים שאנחנו חייבים להשתפר אבל המילים אומרות מעט. אנחנו צריכים לתת הכל למען המועדון הזה". דה חאה ספג רביעייה ראשונה מאז התבוסה מול צ'לסי בעונת 2016/17.


התקשורת, כצפוי, לא ריחמה על מנצ'סטר יונייטד. גארי נוויל, שחקן העבר והפרשן בהווה, אמר ל"סקיי ספורט": "אני זועם על תצוגת הנפל הזו, ממש רותח. הוא היה חייב להתנצל. אמרתי לעתים קרובות – אם יש לך עשבים שותים בגינה, אתה חייב להיפטר מהם (וזה לא משנה אם הקבוצה מנצחת)". האנגלי הפנה אצבע מאשימה לשחקנים: "האוהדים לא יכולים להאשים רק אותו (המאמן). שחקני מנצ'סטר יוניייטד, זה באמת מביך לראות חלק מהם. שחקני ליברפול ומנצ'סטר סיטי עובדים קשה שבוע אחרי שבוע בעוד שחקני יונייטד סתם מסתובבים במגרש, זה מוזר. אני מאמין שסולשיאר יעשה את מה שהוא צריך לעשות ושהמועדון איתו".



פול אינס היה אף תקיף יותר: "הדרך בה מנצ'סטר יונייטד נראית גורמת להרבה שאלות, והראשונה היא האם אולה גונאר סולשיאר הוא האדם הנכון? אסור לקבוצה להיות מובכת ככה בגודיסון פארק".  רוברט הות' מנגד טען שצריכים לחכות לסיום העונה כדי לקבל החלטה. ג'ימי קארגר בלם ליברפול לשעבר טען שנמניה מאטיץ' היה השחקן הכי גרוע על המגרש ולואיס סאהה הוסיף: "הוא מציג רגליים כבוד, מנצ'סטר יונייטד לא מסוגלת להגיב כשמשהו משתבש".



שחקני יונייטד מאוכזבים. נוויל כינה אותם: "עשבים שוטים"


בשער "דיילי מייל" האנגלי הוצג הציטוט של סולשיאר "אני מצטער". ב"מירור" הודגש שהמאמן הבטיח להעיף שחקנים שלא מתאמצים מספיק. ב"דיילי סטאר" נכתב: "תשתפרו או שנשלח אתכם החוצה". בעוד יומיים, כאמור, תארח מנצ'סטר יונייטד את הדרבי הגדול מול מנצ'סטר סיטי. אלן שירר אמר: "האוהדים לעולם לא יסלחו להם אם ישחזרו את תצוגת הנפל גם בדרבי", ותקף את השכר השמן שמקבלים שחקנים בינוניים וכך קשה להיפטר מהם. עד לסיום העונה, מצפה למנצ'סטר יונייטד גם משחק בית חשוב נגד צ'לסי ביום ראשון, תתארח אחר כך אצל האדרספילד וסתיים את העונה במשחק בית נגד קרדיף סיטי.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי