קלופ: "את השער של ויינאלדום השחקנים תכננו במחצית"

יורגן קלופ עם ג'ורג'יניו ויינאלדום
יורגן קלופ עם ג'ורג'יניו ויינאלדום | AFP

מאמן ליברפול החמיא לשחקניו לאחר ה-0:2 על ליברפול: "היתה לנו תכנית אחרת, אבל טוב שיש לי שחקנים מנוסים" כובש השער: "אנחנו מתרגלים את זה באימונים". דיווחים באירופה: ניקולס פפה, בראנדט ו-ורנר על הכוונת

(גודל טקסט)

ליברפול חזרה אתמול (שני) למקום הראשון בפרמיירליג עם 0:2 קל על קרדיף, אבל באופן אירוני תצטרך להחזיק אצבעות ליריבה המרה מנצ'סטר יונייטד שתארח את סיטי ביום רביעי למשחק השלמה, כשניצחון של פפ גווארדיולה ושחקניו ירחיק כמעט לחלוטין את חלום האליפות.

ב"מירור" התפרסם מאמר שטוען כי גם אם הסיטינז ינצחו, מה שבהחלט ייתכן בהתחשב בכושרם לאחרונה ובתבוסה המבישה של יונייטד 4:0 נגד אברטון, אסור לאוהדי ליברפול להרים ידיים. על פי העיתון, המכשול הקשה של סיטי יהיה דווקא בביתה נגד לסטר ב-6.5.

האלופה מ-2016 כבר ניצחה את התכולים פעם אחת העונה, ומלבד זאת היא מחזיקה במאזן חוץ מצוין של שבעה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו. בנוסף, היא קבוצת החוץ הטובה ביותר בליגה במחצית השנייה עם 22 שערים (ליברפול שניה עם 19, סיטי רק שלישית עם 12). ולמען הפיקנטריה, את לסטר כזכור מאמן ברנדן רוג'רס, שהוליך את ליברפול לעונת הכמעט-אליפות ב-2013/14.

קלופ עם ויינאלדום.
קלופ עם ויינאלדום. "השחקנים החליטו שאפשר לנצל את השטח שהוא קיבל" (AFP)

יורגן קלופ התראיין לאחר המשחק ואמר: "זה לא היה ניצחון פשוט, אני שמח שיש לנו שחקנים מנוסים, כי על דשא יבש כמו זה עם הגנה עבה, זה לא תענוג גדול. במחצית הראשונה הגענו לשלושה מצבים מהטובים בכל העונה, לא הצלחנו להכניס אותם אבל היינו חייבים לשמור על סבלנות".

המאמן הגרמני חשף כי את השער של ג'ורג'יניו ויינאלדום בדקה ה-57 תכננו השחקנים במחצית: "אהבתי במיוחד את השער הראשון. היתה לנו תכנית אחרת, אבל השחקנים החליטו בהפסקה שאפשר לנצל את השטח הפנוי ש'ג'יני' קיבל והבקענו כך בדרך נהדרת".

ויינאלדום עצמו סיפר: "אנחנו מתרגלים את המהלך הזה באימונים, אבל במחצית הראשונה הכדורים היו גבוהים מדי. הייתי חופשי, אז ביקשתי שימסרו לי כדור נמוך וזה נגמר מעולה".

פפה. מבוקש במועדוני צמרת בפרמייליג (AFP)
פפה. מבוקש במועדוני צמרת בפרמייליג (AFP)

בלי קשר לאיך תסיים הקבוצה את העונה, באנפילד כבר החלו להכין את העונה הבאה. בעיתון הצרפתי "Le10 Sport" דיווחו כי במועדון כבר יצרו קשר עם חלוץ ליל ניקולס פפה, שהיה גם על הכוונת של ארסנל, מנצ'סטר יונייטד ואברטון. פפה בן ה-23 כבש 19 שערים העונה ובישל 11 נוספים ב-32 הופעות.

בינתיים, בגרמניה מדווחים כי שני שחקני הנבחרת הגרמנית נמצאים ברשימות של אנשי ליברפול – קשר באייר לברקוזן יוליאן בראנדט וחלוץ לייפציג טימו ורנר.

ליברפול תארח בשישי את האדרספילד שכבר ירדה ליגה, ובשבוע הבא תצא למשחק חוץ בברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות, במטרה לרשום גמר שני ברציפות במפעל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי