דויד לואיז במתקפה נגד ברנלי, חשש שהדסון אודוי סובל מקרע

אשלי בארנס, דויד לואיז
אשלי בארנס, דויד לואיז | AFP

בלם צ'לסי האשים את קבוצתו של דייץ' בבזבוזי זמן וב"אנטי כדורגל" לאחר ה-2:2 בסטמפורד ברידג', סארי הורחק וזולה טען כי ספסל היריבה הקניט אותו ושתוגש תלונה רשמית. הקשר נפגע באכילס ועלול להיעדר מספר חודשים

קבוצות: ברנלי
(גודל טקסט)

המאבק המותח בצמרת הפרמיירליג פשוט לא נגמר. המחזור ה-35 נפתח בהפסד של מנצ'סטר יונייטד 4:0 מביש לאברטון, נמשך עם 3:2 ביתי של ארסנל לקריסטל פאלאס ואמש (שני) הייתה זו צ'לסי שבביתה סיימה רק ב-2:2 מול ברנלי, שבזכות הנקודה הבטיחה מעשית את הישארותה בפרמיירליג.

ניצחון של צ'לסי היה מעלה אותה למקום השלישי, אבל במקום זאת היא כעת רק צמודה לטוטנהאם השלישית כלשתיהן 67 נקודות, אלא שלתרנגולים כמו גם לארסנל החמישית ולמנצ'סטר יונייטד השישית משחק חסר כך שהמעידה אתמול הייתה קריטית עבור מאוריציו סארי, המנג'ר שעמוק בתוספת הזמן אף הורחק ליציע ועל כן לתגובות בסיום התייצב עוזרו ג'יאנפרנקו זולה.

זולה סיפר כי סארי נפגע מהספסל של ברנלי ושזו הסיבה שגרמה לו לצאת מכליו ולספוג הרחקה, ואף שצ'לסי מתכוונת להתלונן על כך רשמית: "מאוריציו מרגיש מאוד לא טוב עם מה שהיה. הוא מבין שזה משחק כדורגל ושלפעמים אומרים דברים שלא צריך בגלל האנדרנלין. אל תשאלו אותי מה הם אמרו לו, אני לא רוצה לרדת לפרטים, אבל נראה מה נוכל לעשות עם זה. הוא הורחק כשניסה לעזור לשופט".

גם שחקני צ'לסי זעמו על התנהגות של ברנלי והבלם דויד לואיז התלונן על בזבוז זמן באופןו ניכר וכינה זאת "אנטי כדורגל". המאמן היריב שון דייץ' דווקא שיבח את שחקניו: "בשביל קבוצה עם תקציב שחקנים של 58 מיליון ליש"ט, אני מאוד מרוצה שהגענו ל-40 נקודות. זה לא משהו שאפשר לעשות עם 'אנטי כדורגל' כמו שהגדירו זאת. צריך לשחק כדורגל בשביל לייצר כל כך הרבה נקודות".

ואם לא די בצרות עבור הבלוז, הקשר הצעיר קאלום הדסון אודוי, שמחוזר נמרצות אחרי מועדונים כמו באיירן ולאחרונה דווקא החל לזכות לדקות מאוד משמעותיות מסארי בניסיון לשכנעו לחתום על חוזה ארוך טווח, נפגע בשלהי המחצית הראשונה ונראה כי סובל מקרע בגיד האכילס, פציעה שעלולה להשביתו כ-9 חודשים אם החשש יתאמת. הקשר בן ה-18 ערך בסך הכל את הופעתו ה-24, אבל בחודש שעבר כבר שיחק לראשונה במדי נבחרת אנגליה שכעת מקווה שמדובר בפציעה קלה משחשבו ושהוא יוכל לעמוד לרשותה למשחקים בליגת האומות ביוני. לעומתי, אנגולו קאנטה שכבש והוחלף יהיה כשיר למשחק בראשון באולד טראפורד נגד מנצ'סטר יונייטד.


את העונה עם צ'לסי הוא בוודאות סיים. הדסון אודוי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי