חדשות רעות לליברפול: נאבי קייטה גמר את העונה

נאבי קייטה, ג'רארד פיקה
נאבי קייטה, ג'רארד פיקה | Gettyimages

יורגן קלופ אישר שהקשר שפונה מהגרש בקאמפ נואו אחרי 24 דקות ייעדר לפחות חודשיים: "זה מזל רע, לא רק אנחנו סובלים אלא גם נבחרת גינאה". רוברטו פירמינו עשוי לפתוח נגד ניוקאסל (שבת 21:30, ישיר בספורט2)

(גודל טקסט)

ליברפול תצא מחר (שבת 21:30, שידור ישיר בספורט2) למשחק חוץ נגד ניואקסל ורפא בניטס במחזור ה-37 של הפרמיירליג. המארחת כבר הבטיחה הישארותה בליגה ומה שנותר לה הוא רק לשחק על כבודה, אבל במחנה האדום זוכרים את העובדה שמגפיז הנחילו הפסד מפתיע למנצ'סטר סיטי, דבר שיכול לקרות גם מחר.

לקראת המשחק דיבר יורגן קלופ מסיבת עיתונאים וסיפר שקשר הקבוצה נאבי קייטה ייעדר למשך שמונה שבועות והוא כבר לא ישחק העונה: "היה באמת מזל רע, לקייטה נקרע הגיד והוא צפוי להיעדר לפחות חודשיים".

המנג'ר המשיך: "אבל זה לא רק חדשות רעות עבורנו, אלא גם עבור נבחרת גינאה שמאבדת אותו למשחקי אליפות אפריקה לאומות. הוא היה ממש טוב, אבל זה קרה, ככה זה הכדורגל לפעמים. זה יכול להיות רציני מאוד".


מכה לליברפול ולנבחרת גינאה. נאבי קייטה עם יורגן קלופ (Gettyimages) 

קשר הרכש מר.ב. לייפציג שהפך לאחד השחקנים החשובים של הקבוצה, פתח בהרכב נגד ברצלונהבקמאפ נואו אך קייטה פונה מהמגרש לאחר 24 דקות בלבד לאחר תיקול של ראקיטיץ' שגרם בסופו של דבר לפציעתו. מי שצפוי לפתוח על חשבונו הוא פאביניו.

לעומת קייטה, מי שכן עשוי לפתוח הוא רוברטו פירמינו שלא שותף במשחק נגד האדרספילד ושיחק רק 12 דקות בהפסד 3:0 בליגת האלופות. כשקלופ נשאל לגביו הוא לא אישר אך גם לא הכחיש: "אנחנו נראה, אנחנו נראה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי