צפו בתקציר: 0:2 של ליברפול על וולבס לא הספיק לאליפות

טרנט אלכסנדר-ארנולד
טרנט אלכסנדר-ארנולד | Gettyimages

החבורה של יורגן קלופ עשתה את כל מה שאפשר, ונהנתה מצמד של סאידו מאנה בדרך לניצחון ביתי מרשים, אך פעם נוספת, הפסידה למנצ'סטר סיטי במאבק האליפות

(גודל טקסט)

לאחר המהפך המדהים נגד ברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות, ליברפול הגיעה למחזור הסיום של הפרמיירליג עם הרבה אמונה. אך ציפיות לחוד ומציאות לחוד. ההתחלה הייתה מבטיחה, סאדיו מאנה העלה את המייטירדס ליתרון מוקדם, ושער יתרון מפתיע של ברייטון העניק תקוות רבות לאוהדים באנפילד, 



אך בדיוק דקה חלפה עד שאגוארו כבש את שער השוויון, ומשם הכל התחיל להיגמר. לאפורט, מחרז וגונדואן חגגו בדרך לאליפות שנייה ברציפות של הסיטיזנס, ולמרות צמד של מאנה בדקה ה-81, וניצחון 0:2 על וולבס בסיום, ליברפול מפספסת פעם נוספת את התואר.



למרות שיכולים עדיין לזכות בליגת האלופות, אין ספק שהדרך שבה נגמרה העונה מאכזבת מאוד עבור המרסיסיידרס. 38 משחקי ליגה, 30 ניצחונות, 7 תיקואים והפסד אחד בודד לאותה מנצ'סטר סיטי.  מאזן שערים מדהימים של 22:89, גם לא מנע אליפות שנייה ברציפות מהמכונה המשומנת של פפ גווארדיולה
 



אוהדי ליברפול. יחגגו גם אחרי המשחק? (Getty Images)


מהלך המשחק
צהריים טובים וברוכים הבאים למחזור הסיום של הליגה האנגלית! הישארו איתנו לכל העדכונים מאנפילד. דקות ראשונות רגועות באנפילד, המשחק מתנהל בעיקר במרכז המגרש, ליברפול נראית אגרסיבית, סלאח שחזר מפציעה היישר להרכב מאוד פעיל. בדקה 10, בעיטה חופשית של אלכסנדר ארנולד מורחקת בקלילות ע"י הגנת הזאבים. 




דיבוק אוריגי שומר על הכדור נגד קונור קואדי (Getty Images)


דקה 18: שער! סאדיו מאנה קיבל בישול של אמן מאלכסנדר ארנולד ולא התבלבל מול השוער. 0:1 לליברפול, שנכון לעכשיו מובילה את הליגה האנגלית.



סאדיו מאנה חוגג את השער הראשון (Getty Images)


דקה 25: שאגות שמחה באנפילד משער היתרון של ברייטון על מנצ'סטר סיטי. אך דקה לאחר מכן עם שער השוויון של קון אגוארו השמחה נעצרה.



סלאח חזר להרכב ונראה פעיל במחצית הראשונה (Getty Images)


דקה 33: כדור קרן של ויינאלדום הורחק אל מחוץ לרחבה, מוחמד סלאח היה במקום הנכון ושלח וולה אדיר מהאוויר אך הכדור לא היה קרוב למסגרת.

דקה 38:
הלם באנפילד לאחר המהפך של לאפורט נגד ברייטון. כרגע: מנצ'סטר סיטי אלופת אנגליה.



פאביניו שומר על הכדור (Getty Images)


דקה 43:
ליברפול מתחילה לדעוך. דיוגו ז'וטה קיבל מסירה מצוינת מחוץ לרחבה ושלח בעיטה חזקה שנעצרה רק במשקוף. 

דקה 45: קרן של הצהובים הורחקה בקלות ע"י וירג'יל ואן דייק עד לחצי השני. לאחר דקת תוספת זמן המחצית הראשונה באנפילד מגיעה לסיומה.



מראות מאנפילד (Gettyimages)


מחצית שנייה


דקה 47: ליברפול פתחה בטירוף את המחצית השנייה. אלכסנדר ארנולד ניסה לסכן את השער לאחר תרגיל עם מוחמד סלאח, אך הכדור פגע ברשת החיצונית.

דקה 62: לאחר רבע שעה מנומנמת באנפילד, דיבוק אוריגי קיבל מצב קורץ מאוד מול השוער אך בעט ברשלנות מעל השער, לאחר מכן הוחלף ע"י ג'יימס מילנר. 

דקה 75: החגיגה של סיטי בברייטון נותנת אותות גם באנפילד, המייטירדס שולטים בקצב המשחק אך לא מייצרים מצבים מסוכנים. העונה מתקרבת לסיומה. 


דקה 81: סאידו מאנה מעלה את מאזנו העונה ל-22 שערי ליגה ומשלים צמד, אך גם זה כנראה לא יעזור.


דקה 92: המאבק תם. ליברפול עשתה כל מה שאפשר , ניצחה את וולבס 0:2 אך הפסידה למנצ'סטר סיטי במירוץ לאליפות. יושבי האנפילד נפרדו מהגיבורים שלהם בשירת YNWA מרגשת.






הרכבים

ליברפול: אליסון, אנדרו רוברטסון, וירג'יל ואן דייק, ג'ואל מאטיפ, טרנט אלכסנדר ארנולד, ג'ורדן הנדרסון, ג'ורג'יניו ויינאלדום, פאביניו, מוחמד סלאח, סאדיו מאנה, דיבוק אוריגי


וולבס: רוי פטריסיו, ווילי בולי, קונור קואדי, ריאן בנט, מאט דוהרטי, ז'ואאו מוטיניו, לאנדר דנדונקר, ג'ונתן אוטו, רובן נבס, דיוגו ז'וטה, ראול חימנס.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי