לופטוס-צ'יק נפצע בקרסול, עלול להחמיץ את גמר הליגה האירופית

רובן לופטוס צ'יק
רובן לופטוס צ'יק | AFP

הקשר שהיה שותף להעפלה של צ'לסי לגמר המפעל עיקם את הרגל במשחק ראווה בארצות הברית, לא ברור תוך כמה זמן יחזור למגרשים. באנגליה מדווחים כי בנוסף ללמפארד, גם חאבי גראסיה מווטפורד מועמד להחליף את סארי

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

הפרמיירליג נגמרה, ולמעשה העונה באנגליה כבר בשלב השוק. היום (חמישי) נפתח חלון ההעברות של הקיץ, המוגבל כרגע רק לעסקאות בתחומי הממלכה בלבד. אבל למרות זאת, יש מועדונים שעדיין לא הגיעו לסוף לוח המשחקים שלהם. מנצ'סטר סיטי ו-ווטפורד ייפגשו בשבת לגמר הגביע, וכמובן בשני הגמרים האירופאים יש ארבע קבוצות אנגליות שיילחמו על התארים הנחשבים של היבשת.

אחד מהם הוא צ'לסי, שתפגוש את ארסנל בגמר הליגה האירופית בעוד כשבועיים. הבלוז כבר הבטיחו כרטיס לליגת האלופות דרך הליגה, אבל ישמחו להניף את התואר ועל הדרך למנוע מהיריבה העירונית את הדרך היחידה שלה להשתחל לצ'מפיונס. אלא שצ'לסי תיאלץ לעשות זאת ללא אחד משחקני המפתח שלה: הקשר רובן לופטוס-צ'יק נפצע בקרסול במהלך משחק ידידות של הקבוצה נגד ניו אינגלנד רבולושן, משחק למטרות מלחמה באנטישמיות שנערך בארה"ב, ולא ברור לכמה זמן ייעדר.

לופטוס-צ'יק, שלאחרונה אמר כי הוא מרוצה בצ'לסי ורוצה להישאר, היה חלק חשוב בקמפיין האירופי של הקבוצה. הוא שותף ב-11 משחקים וכבש ארבעה שערים, כולל אחד מכריע בגומלין חצי הגמר נגד פרנקפורט.

רובן לופטוס-צ'יק. הצהיר שהוא רוצה להישאר בבלוז (AFP)
רובן לופטוס-צ'יק. הצהיר שהוא רוצה להישאר בבלוז (AFP)

בינתיים, במועדון הלונדוני מחכים עד אחרי הגמר כדי להחליט בעניינו של מאוריציו סארי. על פי כל הסימנים המאמן האיטלקי לא ימשיך בקבוצה, ובארצו טוענים שגם מילאן וגם רומא מעוניינות בו. צ'לסי עצמה, בינתיים, החלה לחפש מועמדים להחליפו ועל פי "סקאי" השמות המובילים הם חאבי גראסיה מווטפורד ופרנק למפארד, הסמל לשעבר שעשה עונה נהדרת בדרבי ועלה איתה לגמר פלייאוף הצ'מפיונשיפ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי