דיווח: חאבי גרסיה מועמד להחליף את מאוריציו סארי בצ'לסי

חאבי גרסיה
חאבי גרסיה | Gettyimages

המאמן בן ה-49, שהוביל את ווטפורד לגמר הגביע האנגלי בעונה החולפת, נכלל ברשימת המועמדים להחליף את האיטלקי שצפוי לעזוב ליובנטוס. גם אלגרי מועמד, אך הבלוז נרתעים מהרעיון להחתים שוב מאמן מארץ המגף

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

צ'לסי שוקלת את מועמדותו של חאבי גראסיה, מאמן ווטפורד בעונה החולפת, כמחליף למאוריציו סארי במקרה שהאיטלקי אכן יעזוב ליובנטוס כפי שהוא צפוי, כך לפי דיווח ב-ESPN. על אף שהוביל את הבלוז לזכייה בליגה האירופית בשבוע שעבר, סארי סבל ממערכת יחסים בעייתית עם שחקנים והאוהדים הטיחו בו לא מעט ביקורות לאורך העונה.

כפי שפורסם לאחרונה באנגליה ובאיטליה, המאמן בן ה-60 הביע בפני אחת מראשי המועדון, מרינה גרנובסקיה, את רצונו לעזוב והנהלת הכחולים שצפויה להסכים לבקשה שלו, כבר בודקת מועמדים פוטנציאליים.

יכולת האימון וסגנון המשחק של גראסיה בן ה-49 בעונה וחצי האחרונות בווטפורד תפסו את עיניהם של ראשי צ'לסי, לאחר שהוביל את קבוצתו לגמר הגביע האנגלי שבו הובס על ידי מנצ'סטר סיטי.





גם מסימיליאנו אלגרי שסיים השבוע את תפקידו ביובנטוס עשוי להחליף מקומות עם סארי, אך הנהלת הכחולים נרתעת מהמחשבה להחתים מאמן איטלקי שלישי ברציפות, לאחר הקשיים של שחקני הקבוצה להתמודד עם הגישה של סארי ושל קודמו בתפקיד, אנטוניו קונטה. מי שעוד מועמד לאמן את הבלוז הוא פרנק למפארד, שכמעט הצליח להוביל את דרבי קאונטי לעלייה לפרמיירליג בעונתו הראשונה כמאמן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי