במנצ'סטר יונייטד טוענים: "זה הזמן להיפטר מפול פוגבה"

פול פוגבה
פול פוגבה | AFP

לפי דיווח ב"סקיי", השדים האדומים מוכנים למכור את אלוף העולם, אך דורשים 150 מיליון ליש"ט. הקשר מעדיף לשוב ליובנטוס, אבל ריאל מדריד היחידה שמעוניינת ואולי תוכל לעמוד בתג המחיר שנקבע

(גודל טקסט)

סערת פול פוגבה במנצ'סטר נמשכת. בימים האחרונים החלה יונייטד את ההכנות לעונת 2019/20 וכבר נראה היה שהכוכב הגדול ימשיך בקבוצה לאחר שחרושת השמועות על עזיבה אפשרית נעלמה כלא הייתה לתקופה קצרה, אלא שאתמול (שישי) היה זה סוכנו, מינו ראיולה, שהצהיר שאלוף העולם הצרפתי מעוניין לעזוב.

יתרה מכך, ראיולה לא רק אמר שפוגבה מחפש לעזוב, אלא הצהיר ש"אנחנו בתהליך" במטרה לקדם את פרידתו מהאולד טראפורד. כאמור השדים האדומים החלו השבוע את אימוני טרום העונה, אבל מהם נעדר פוגבה, באישור כמובן כמו שחקנים בכירים אחרים שיצטרפו בהמשך.

כבר במהלך שהייתו ביפן בחודש יוני טען פוגבה לעיני המצלמות ש"ייתכן שזה זמן טוב עכשיו למצוא אתגר חדש בקריירה" וראיולה חשף כעת שבמנצ'סטר יונייטד מודעים לרצונו העז של פוגבה להיפרד מהמועדון והטיל ספק גדול לגבי האפשרת שהצרפתי ימריא איתם לאוסטרליה למסע המשחקים בשבוע הבא: "כולם יודעים מה התחושות של פול, הוא רוצה להתקדם ואני לא יכול לדבר מעבר לכך. אני חי מיום ליום וזה תהליך שאנחנו עובדים עליו".

שתי הקבוצות שמחזרות אחרי פוגבה הן יובנטוס, אליה הצטרף מיונייטד ב-2012 ואותה עזב עבור קדנציה שנייה במנצ'סטר ב-2016, וכן ריאל מדריד שמאמנה זינדין זידאן נואש לצרף את הקשר על פי הדיווחים גם בשנים קודמות. עם זאת, "סקיי איטליה" פרסם הלילה כי פוגבה מעדיף לשוב לטורינו על פני מעבר לבירת ספרד.


מעדיף לשוב לטורינו? פוגבה (AFP)

גם ב"סקיי" האנגלי נטען שיונייטד כבר מוכנה למכור את פוגבה עבור הצעה ראויה, על פי הערכות לפחות 150 מיליון יורו, גם מכיוון שהוא הפך לבעיה בחדר ההלבשה. "פול פוגבה חושב שהוא יכול להשיג יותר והוא לא רוצה להישאר בקבוצה שסיימה שישית בפרמיירליג ותשתתף בליגה האירופית. יונייטד אולי מצהירה בפומבי שהיא לא רוצה למכור אותו, אבל נותרו לו רק שנתיים בחוזה ואם היא לא תמכור אותו עכשיו אז המחיר שלו יצנח, כי לא סביר שהוא יאריך חוזה. מאחורי הקלעים אומרים במנצ'סטר שזה הזמן להיפטר מפוגבה, הוא יוצר בעיות תקשורתיות והוא דוגמה רעה בחדר ההלבשה".

עוד נכתב ב"סקיי" שיובנטוס, ככל הנראה, לא תוכל לשלם יותר מ-89 מיליון ליש"ט, הסכום בו מכרה את פוגבה בזמנו בחזרה ליונייטד, בעוד ריאל מדריד מבחינתה מוכנה לשלם גם את תג המחיר שהוצב על הקשר, 150 מיליון ליש"ט, אך היא בשלב זה בבעיה בעקבות מגבלות הפייר פליי הפיננסי והיא מנסה למצוא את המתווה שיאפשר לה לצרף את הצרפתי.


"השפעה רעה על חדר ההלבשה" (Anthony Devlin/Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי