אתלטיקו רכשה את מוראטה, פ.ס.ז' החתימה מחליף לבופון

אלברו מוראטה
אלברו מוראטה | Gettyimages

העברות: השוער הפולני מרצ'ין בולקה חתם לשנתיים בעיר האורות, הבלוז אישרו סופית את סיום דרכו של החלוץ. וגם: מתבשל טרייד בין ריאל מדריד למנצ'סטר יונייטד, לופטוס צ'יק האריך חוזה בצ'לסי ואוזיל בטורקיה?

(גודל טקסט)
רשמי
* השוער הפולני מרצ'ין בולקה (19), שנחשב לכישרון גדול, סיים את דרכו בצ'לסי וחתם בפריז סן ז'רמן לשנתיים הקרובות.





* רובן לופטוס צ'יק כיכב העונה במדי צ'לסי בעיקר במסגרת הליגה האירופית, ומשך תשומת לב מכמה מועדונים בכירים כמו באיירן מינכן או ולנסיה. אבל אחרי שההצעה של הגרמנים נדחתה, הקשר האנגלי האריך את חוזהו בבלוז עד 2024.




* אחרי חצי עונה כמושאל באתלטיקו מדריד, אלברו מוראטה נרכש על ידי הקולצ'ונרוס. החלוץ הספרדי שהגיע לצ'לסי ב-2017 מריאל מדריד התחנן שלא לשחק העונה בלונדון והיום אישרו הבלוז שהוא עוזב סופית למדריד – למעשה הוא ישחק העונה כמושאל באתלטיקו והחל מעונת 2020/21 יהיה שייך לקולצ'ונרוס. במדי צ'לסי הוא כבש 24 שערים ב-72 הופעות.

| Agreement with @ChelseaFC over the transfer of @AlvaroMorata from July 1, 2020. The striker will play at our club on loan this season and the move will become permanent ahead of the 2020-2021 season
https://t.co/dX4mI5Nxgw#AúpaAtletipic.twitter.com/rpU8Tex0S3

— Atlético de Madrid (@atletienglish) July 6, 2019


* המגן תיאו הרננדס נרכש מריאל מדריד עבור כ-20 מיליון יורו וחתם לשש שנים בשורות מילאן.




* נריוס ואלסקיס שוב נפרד מישראל והפעם עבר לליגה ההודית, לאחר שחתם בקבוצת צ'נאיין אותה מאמן ג'ון גרגורי. הליטאי בן ה-31 כמובן הצטרף מהפועל ת"א ללא תמורה 


* אחרי שחרור מאסיבי של שחקנים, פורטו החלה בצירוף מחליפים והודיעה על רכישת היפני שויה נקאג'ימה תמורת כ-20 מיליון יורו מהקבוצה הקטארית אל-דוהאלי. הוא חתם לחמש שנים וכבר הוצג בדרגאו. בנוסף אליו חתם גם החלוץ זה לואיס מספרטק מוסקבה עבור 8.5 מיליון יורו בחוזה לארבע שנים.

#FCPorto#WelcomeNakajimapic.twitter.com/HxjGuvRs8f

— FC Porto (@FCPorto) July 5, 2019


* בולוניה הודיעה על החתמת הבלם ספטנו דנסוויל מקלאב ברוז', על פי הדיווחים תמורת 7 מיליון יורו.


שמועות
* אחרי שסוכנו של פול פוגבה הצהיר על רצונו לעזוב את מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד הציעה 72 מיליון ליש"ט ובנוסף את אחד מבין איסקו וגארת' בייל, כך לפי "מנצסטר איבנינג ניוז".


* שחקן נוסף שריאל מדריד מקווה להשתחרר ממנו הוא דני סבאיוס, שעל פי הדיווחים האחרונים עשוי להצטרף לאחת מבין ליברפול וטוטנהאם, שתי פיינליסטיות ליגת האלופות.



בדרך למדריד תמורת איסקו או בייל? (Gettyimnages)


* נשיא ליל אישר שליברפול בשיחות עם כוכב הקבוצה ניקולא פפה: "הם שוחחו איתו, אבל לא איתנו. יש לה שחקנים בעמדה שלו ואני לא בטוח שהיא תנסה לצרף אותו, אבל זה נכון שהיא שוחחה עם סוכניו".


* דיאן לוברן עשה צעד נוסף לקראת עזיבתו את ליברפול. הבלם שהגיע עם קרואטיה עד לגמר המונדיאל ובקושי שיחק העונה במדי אלופת אירופה, מנהל מגעים עם מילאן שתצטרך לשלם עבורו כ-20 מיליון יורו למייטירדס.


* האם מסוט אוזיל בכל זאת יעזוב את ארסנל? כמדי חלון שמו של הקשר הגרמני עולה ושכרו הגבוהה מטרפד אפשרות שייפרד מלונדון, אלא שבאתר הטורקי "פוטבול ארנה" פורסם שפנרבחצ'ה עושה ככל שביכולתה כדי לגייס כסף שיאפשר לה להנחית את השחקן לפחות בהשאלה.



אוזיל. אולי לאיסטנבול הוא יסכים לעבור (Gettyimages)


* רוברט לבנדובסקי, כך על פי "סקיי גרמניה", יחתום על הארכת חוזה בבאיירן מינכן. הפולני בן ה-30 נכנס לשנתיים האחרונות בחוזהו ואחרי שבשנים עברו היה מועמד לריאל מדריד ולקבוצות אחרות, נראה שגם הוא הבין שמקומו בבוואריה לטווח ארוך.


* ווסטהאם מנסה ככל שביכולתה לצרף את מקסי גומס מסלטה ויגו, אחרי שנאלצה לקבל הצעה נמוכה יחסית מסין עבור מרקו ארנואוטביץ', המוערכת בכ-23 מיליון ליש"ט. הפטישים מאסו בהתנהגותו של האוסטרי והציעו לחלוץ שהיה על סף חתימה בוולנסיה כ-100 אלף ליש"ט בשבוע במטרה שיבצע פניית פרסה ברגע האחרון. ארנאוטוביץ' כבר עבר בדיקות בשנגחאי SIPG, לפי "סקיי".


* אחרי שהצעת ארסנל על ווילפריד זאהה נדחתה, כעת ינסו התותחנים להציע לקריסטל פאלאס גם שחקנים בנוסף ל-40 מיליון הליש"ט שכבר הוצעו. מדובר בקרל ג'נקינסון, קאלום צ'אמברס ומוחמד אל-נני.


* נאפולי מאוד רוצה את מאורו איקרדי מאינטר ועל פי הדיווחים האחרונים גם שוקלת לצרף את לורנצו אינסינייה לטרייד שעשוי להירקם עם אינטר. נאפולי מוכנה להציע לו כ-10 מיליון יורו לעונה, הארגנטיני עדיין רוצה לעבור ליובנטוס אם לא יישאר באינטר.



טרייד עבור איקרדי? אינסינייה (Gettyimagesx)


* לסטר צפויה להודיע על רכישתו של יורי טילמנס ממונאקו. הקשר שהיה מושאל לשועלים בעונה שעברה כבר חזר לעיר ולאחר שיעבור בדיקות רפואיות אמור לחתום רשמית עבור 40 מיליון ליש"ט.


* טורינו מבקשת מרומא 35 מיליון יורו עבור הבלם ניקולס אנקולו. במקביל, מי שלא צפוי לחזור לרומא הוא הקשר ואחד מסמלי הקבוצה דניאלה דה רוסי, שהובהר לו כי לא יזכה להארכת חוזה וכעת הוא שוקל לפרוש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי