פוגבה פתח ב-11 של יונייטד, למפארד רשם 0:4 בבכורה

מרקוס ראשפורד, פול פוגבה, חואן מאטה
מרקוס ראשפורד, פול פוגבה, חואן מאטה | James Worsfold / Contributor

הצרפתי, שהביע את רצונו לעזוב, קיבל את המפתחות במהלך ניצחון 0:2 על פרת' גלורי וייתכן שאף יהיה הקפטן. ראשפורד וגארנר כבשו, שחקני הרכש ערכו בכורה. הבלוז עם המאמן החדש הביסו את סנט פטריק 0:4, צמד לז'ירו

(גודל טקסט)
בצל רצונו של פול פוגבה להתקדם והשמועות על עזיבה אפשרית, הצרפתי פתח בהרכב מנצ'סטר יונייטד שקיימה הערב (שבת) את משחק ההכנה הראשון שלה לקראת עונת 2019/20 והחלה ברגל ימין עם 0:2 על פרת' גלורי באוסטרליה.


המשחק החל בצורה די מנומנמת, אולם במחצית השנייה הסכר נפרץ כאשר מרקוס ראשפורד (65) וג'יימס גארנר (85) המחליף כבשו לזכות הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר, שהעניק הופעת בכורה במדים האדומים לשני שחקני הרכש דניאל ג'יימס וארון וואן-ביסאקה, שהציגו יכולת טובה.


בעוד ארבעה ימים (רביעי) תקיים מנצ'סטר יונייטד משחק הכנה נוסף באותו אצטדיון, הפעם נגד לידס יונייטד מהצ'מפיונשיפ ומיד לאחר מכן היא תמריא לדרום-מזרח אסיה שם תמשיך את ההכנות. בסיום המשחק אישר המאמן סולשיאר שבקבוצה שוקלים למנות את הצרפתי לקפטן: "יש לנו כמה אפשרויות ונכריז על כך בהקדם".



קבוצה נוספת שפתחה ברגל ימין את קדם העונה היא צ'לסי. הבלוז רשמו ניצחון 0:4 על סנט פטריק אתלטיק האירית במשחק הבכורה הלא רשמי של פרנק למפארד על הקווים. הקשר הצעיר מייסון מאונט כבש את השער הראשון בדקה ה-15 לאחר מסירת עומק נהדרת של מאתיה קובאצ'יץ'. המגן השמאלי אמרסון הכפיל בדקה ה-31 בבעיטה יפה מחוץ לרחבה. אוליבייה ז'ירו ששותף במחצית השנייה הספיק לכבוש פעמיים (68 ו-88).


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי