דיווח: יובנטוס פרשה מהמירוץ להחתמתו של פול פוגבה

פול פוגבה
פול פוגבה | AFP

לפי התקשורת בארץ המגף, אלופת איטליה לא יכולה לעמוד בסכום אותו דורשת מנצ'סטר יונייטד עבור אלוף העולם והחליטה לוותר על הקשר. האם מעבר לריאל מדריד הוא עניין של זמן?

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
יובנטוס יצאה מהמירוץ להחתמת פול פוגבה. לפי פירסומים בארץ המגף, אלופת איטליה לא יכולה לעמוד בדרישותייה הכספיים של מנצ'סטר יונייטד, שדורשת 150 מיליון ליש"ט על הקשר. הביאנקונרי יצרו קשר עם סוכנו של השחקן מינו ראיולה, אלא שהשדים האדומים העבירו מסר כי הם "מכוונים למטרות אחרות".


פוגבה נמצא בימים אלו במחנה האימונים באוסטרליה עם קבוצתו האנגלית, על אף שאמר לפני מספר שבועות כי כרגע זה "זמן טוב לאתגרים חדשים בקריירה". יובנטוס, כידוע קבוצתו לשעבר של אלוף העולם, אליה הגיע ממנצ'סטר יונייטד כדי לחזור ב-2016, החתימה הקיץ את אדריאן ראביו מפ.ס.ז' וארון ראמזי מארסנל. שני השחקנים הגיעו בהעברות חופשיות.


למעשה נותרה כעת מועמדת אחת ויחידה לצירוף פול פוגבה, וזוהי ריאל מדריד. עצם פרישתה של הגברת הזקנה מהמירוץ עשוי לפנות את הדרך לבלאנקוס, לאור העובדה שפוגבה דורש לעזוב את מנצ'סטר והאפשרות לעבור לריאל מדריד קורצת לו – בעיקר כי מאמנה הוא זינדין זידאן.


למרות האמור לעיל, לפני מעבר אפשרי לסגל של זידאן, הקבוצה מבירת ספרד חייבת קדום כל למכור מספר שחקנים, כדי לאזן את הוצאותיה מול הכנסותיה הקיץ. בינתיים, מנצ'סטר יונייטד חשפה היום את חולצת החוץ לעונה הקרובה, ובין השחקנים שהציגו את המדים פוגבה נכח.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי